پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:21:17 - جمعه 30 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
تحریم سپاه چیز جدیدی نیست/ طراحان و بازیگران مفلوک صهیونیستی طعم شکست را خواهند چشید
خطیب جمعه رابر با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی ما بدون تردید پاسخ این اقدام اروپایی‌ها را خواهند داد، گفت: طراحان و بازیگران مفلوک صهیونیستی طعم این شکست و ناکامی را خواهند چشید.

به گزارش صبح رابر؛حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با تبریک فرارسیدن ماه معظم رجب گفت: ماه معظم «رجب»؛ برای اهل ایمان حقیقتابهار معنویت است.

وی، افزود: شروع ربیع، شروع یک سیر و سلوک معنوی برای انسان، ماه معظم «رجب است» هنگامی روز قیامت به پا می شود منادی از عرش ندا می دهد«رجبیون» کجایند؟.

خطیب جمعه رابر، عنوان کرد: ثواب عظیم خداوند منان پاداش کسی که در ماه «رجب »روزه گرفته باشد روز اول، نیمه ماه یا روز پایانی ماه روزه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت روزه داری در ماه مبارک رجب اظهار کرد: رسول خدا(س) در این زمینه می فرماید: هر کسی نمی‌تواند در ماه رجب روزه بگیرد؛ روزی یک نان به فقیران صدقه دهد، انسان با روزه گرفتن یکسال از آتش دوزخ دور می‌شود.

وی، همچنین با اشاره به اینکه بخشی از عظمت ماه عزیز در مناسبت های ماه رجب متجلی است، گفت: روز اول ماه رجب، سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (علیه‌السلام) این روز را تبریک می‌گویم، روز سوم ماه رجب؛ شهادت امام هادی علیه السلام ، این روز تسلیت عرض می‌کنم، شب جمعه اول ماه رجب هم لیله الرغائب است.

وی بااشاره به اقدام پارلمانی اروپا مبنی بر اقدام قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی، گفت: اولاً تروریستی اعلام کردن برخی از بخش ها و ابراز سپاه یک موضوع جدیدی نیست، در این دوران قریب ۴۴ساله انقلاب بارها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دشمنان این نظام و میهن تروریستی اعلام کردند.

خطیب جمعه رابر افزود: این اقدام اروپا در راستای تداوم دشمنی کلان غرب با جمهوری اسلامی ایران از سر ضعف، ناتوانی و استیصال آنها در مهار کنترل نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
وی افزود: اروپایی‌ها، با طولانی شدن جنگ اوکراین به یک فلاکت، بیچارگی و درماندگی محض افتاده اند، اتحادیه اروپا عملاً تبدیل به عمله بی اختیار آمریکا شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: در واقع اروپایی‌ها می خواهند از این مخلصه جنگ اوکراین به دنبال یک راهکار می‌گردند تا افکار عمومی را منحرف کند.

وی افزود: اروپایی‌ها به طناب رژیم صهیونیست وارد چاهی شدند که این طناب پوسیده هر گونه افکار و اقدام اروپایی‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران در همان چاه دفن خواهد شد.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: در پاییز امسال مثلث عبری، عربی و غربی در آشوب‌سازی، اغتشاش‌آفرینی، شکست سنگینی از نظام و مردم بصیر جمهوری اسلامی ایران خورده اند.

وی، تأکید کرد: دشمنان ملت رشید انقلاب اسلامی؛ با این اقدام می‌خواهند یک تنفس مصنوعی به مزدوران و ویروس های داخلی و خارجی بدهد تا شعله التهاب را همچنان گرم نگه دارند.

خطیب جمعه رابر گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها درصدهستند جلوی تشکیل یک اتحادیه‌ی ضد آمریکایی را توسط جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین و کشورهای مقاومت بگیرند، لذا بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت یعنی سپاه سرافراز انقلاب اسلامی ایران را هدف قرار دادند، تحریم سپاه چیز جدیدی نیست.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما
به برکت همین تحریم ها رشد و بالیده شده و به همه‌ی توان نظامی روز دنیا دست پیدا کرده است.

خطیب جمعه رابر، گفت: امروز قدرت بازدارنده مهم در دنیا درمقابل استکبار و ایادی آن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخته شده است و اینگونه اقدامات بر قدرت و قوت سپاه پاسداران روز به روز افزون خواهد کرد.

وی افزود: مردم انقلاب اسلامی ما؛ نشان دادن هر کدام یک سپاهی برای انقلاب اسلامی ایران هستند، لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار می‌دادند.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی ما بدون تردید پاسخ این اقدام اروپایی‌ها را خواهند داد، گفت: طراحان و بازیگران مفلوک صهیونیستی طعم این شکست و ناکامی را خواهند چشید.

وی، با بیان اینکه این مرگ بر اروپایی‌ها حق اروپایی‌هاست گفت: اروپایی‌ها ناسپاس اند، نیروهاو جبهه مقاومت به فرماندهی رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی داعش را در منطقه از بین برد، اگر این داعش در این منطقه از بین نرفته بود دود همین داعشی ها در چشم اروپایی‌های ناسپاس قرار می‌گرفت.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما مرزهای کشور را بسته اند والا اوضاع اروپا از وضع قاچاق هم بدتر از این می‌شد با این مهاجرت افغان که سه میلیون وارد اروپا شدند و مواد مخدر گسترده‌ای که دامن اروپایی‌ها را گرفته است، اگر نیروهای نظامی و فرمانده مقاومت نبود چوب داعشی‌هامی‌خوردند و بیشتر در بحث قاچاق دست و پنجه نرم می‌کرد.

وی افزود: این است که می‌گویم ناسپاس اند به جای تشکر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال توطئه‌ی جدیدی هستند که به فضل الهی در این ۴۴سال انقلاب ناکام مانده‌اند و با دیگر از نظام و مردم ما سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.

خطیب جمعه رابر، در پایان با اشاره به پایان تلخ علیرضااکبری یک ابرجاسوس که چند روز قبل اعدام شد، گفت: وقتی تغییر شخصیتی «علیرضا اکبری» را انسان بررسی می‌کند؛ تعجب می‌کند، فردی برخاسته از یک خانواده متدین و انقلابی و برادر شهید، فردی هفتاد ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس، معاون اسبق حوزه روابط خارجی وزارت دفاع است، فردی که همکار اسبق دبیر شورای امنیت ملی بود، فردی مشاور اسبق نیروی دریایی و پست های دیگری که این چنینی در نظام جمهوری اسلامی ایران، به چه عنوانی لقب گرفت؛ چرا «ابر جاسوس»؟ وقتی انسان نقاط ضعفش را بررسی نکند؛ دشمن مثل مگیسی می‌ماند روی زخم می‌نشیند دشمن بر روی نقاط ضعف چنین انسان پلیدی نشست و آن را از نظام جمهوری اسلامی ایران جدا کرد.

وی ادامه داد: سنگر نشین دوران دفاع مقدس؛ ویلانشین چند صدهزار دلاری بندری می‌شود، سؤعاقبت بخیری از این است که انسان در نقاط ضعف خودش در غفلت و تغافل به سر ببرد دشمن از این فضا استفاده می‌کند.

خطیب جمعه رابر گفت: دشمن دنبال نقاط ضعف و حتی نقاط قوت ماست، البته در این زمینه باید از سربازان گمنام امام زمان علیه السلام تشکر کرد.

وی ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی غرب به ویژه سرویس جاسوسی انگلیس خبیث را مختل کرد سربازان گمنام امام زمان علیه السلام اخبار غلطی را از طریق همین ابر جاسوس به انگلیس مخابره می‌کردند و اخبار درست و نادرست مخلوط شد؛ لذا انگلیسی ها از اعدام اکبری ها ناراحت نیستند، آنها از این اخبار جعلی که با این اخبار درست مخلوط شده‌؛ محزون هستند و انشاءالله در این عذاب و محزونی بمیرند.

خطیب جمعه رابر گفت: این برای خانواده های متدین و انقلابی، دوران حرکت اکبری ها درس عبرتی است مواظب و مراقب باشید شیطان و ابلیس دنبال نقاط ضعف ما میگردد، امیدوارم از این امتحان‌ها ممتد پشت سر هم قرار گرفته، سربلند بیرون آییم.
وی با قدردانی از ریاست و کارکنان اداره راهداری و مجموعه مسئولان شهرستانی که در برف اخیر مجدانه تا پاسی از شب در جاده‌ها بوده و فضا را برای مسافرین مهیا کردند گفت: از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکر می‌کنم.

امام جمعه رابر همچنین در بازدید از حوزه کنکور سراسری زمستانی از پرسنل اداره آموزش و پرورش که فضای کنکور را بدون دغدغه و استرس فراهم کرده؛ قدردانی کرد.
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب