پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:39:03 - یکشنبه 9 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری جشن عبادت ۲۰۰دانش آموز دختر در رابر
۲۰۰ دانش آموز دختر در رابر فرا رسیدن سن تکلیف‌شان را جشن گرفتند.

به گزارش صبح رابر؛ روز گذشته در آیینی که در سالن سردار دل‌هابرگزار شد،۲۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی شهر رابر رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر در این آیین ضمن خیر مقدم و عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن جشن عبادت دانش آموزان پایه سوم مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان، گفت: هدف از برگزاری این مراسمات تربیت فرزند صالح برای داشتن خانواده های سالم است.

مجتبی افضلی بر نقش والدین بر مسائل اعتقادی و دینی تأکید کرد و افزود: در انجام واجبات دینی، حفظ عفت و حجاب و عمل به احکام اسلامی حساسیت بسزایی داشته و دقیق و کوشا باشید.


امام جمعه رابر در این آیین با اشاره به شرح وظایف افراد موکلف گفت: سن تکلیف، سن بندگی و ارتباط با خداوند است.

وی، با بیان اینکه جشن تکلیف یک امتیاز است افزود: انسان به این قابلیت و شایستگی رسیده که خداوند منّان مسئولیت در اختیار او گذاشته، این جای تبریک دارد.


حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی اظهار کرد: وقتی مسئولی به مسئولیت می رسد و مسئولیت در اختیار او می گذارند، به او تبریک می گوییم؛ در جشن تکلیف خداوند به ما مسئولیت می سپارد؛ این جای تبریک است.

امام جمعه رابر همچنین از همه اوامر برگزاری این جشن تشکر قدردانی کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در پایان این آیین معنوی دو رکعت نماز به همراه مکلفان در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر اقامه کرد.

این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیر آموزش و پرورش رابر جمعی از مسئولان نهاد های دولتی، مدیران و عوامل اجرایی مدارس ابتدایی و اولیای دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب