پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:00:09 - شنبه 29 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام مشترک؛
بزرگترین اعیاد مسلمین عالم مبارک
در پیام مشترک امام جمعه و فرماندار رابر ؛ ٢٧ رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم را تبریک گفتند.

به گزارش صبح رابر؛ امام جمعه و فرماندار رابر در پیامی مشترک فرا رسیدن عید مبعث رسول اکرم(ص) را به پیروان راستین آن حضرت و جویندگان راه رستگاری و حقیقت تبریک گفتند.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مبعث بزرگترین روز تاریخ بشر است.

امام خامنه ای (مدظله العالی)
٢٧ رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.
در این روز حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت کنند.


بعثت سرآغاز یک راه درخشان الهی برای تکامل دین، تجلّی رحمت الهی و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی و تحقق راستین آزادی و عدالت و برابری و توحید و رمز خضوع در برابر خداوند متعال و مجمع همه زیبایی ها و خوبی‌ها؛ پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جان‌های تشنه است.


در واقع مبعث، فصل شکفتن گل سر‌سبد بوستان رسالت، سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی‌عدالتی، تبعیض جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید؛ معنویت عدالت و کرامت حرکت کند و امروزه بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان پیروی دین مبینی هستند که نوید وحدت حق طلبان جهان از خاستگاه وحی و پیام خیزش انسان از خاک تا افلاک را سر‌داده است.


فرا رسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) که یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سرور کائنات حضرت محمد مصطفی(ص) است را به محضر امام عصر(عج) و نائب برحقش حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای(حفظه ا…) همه پیروان راستین نبوت و مردم عزیز، متدین و ولایتمدار شهرستان رابر که همواره در حفظ و ترویج اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) استوار و ثابت قدم هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌ کنیم.
امیدواریم درسایه عنایات باری‌تعالی و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) قرار‌ گیریم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب