پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:45:40 - دوشنبه 7 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان محیط زیست کشور:
شعار های سال رهبری بر همه ما مسئولین حکم است/ معدن درآلو سهم رابر خواهد بود
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: شعارهای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حکم مطرح می‌شود و بر همه ما مسئولین حکم است که نسبت به شعار سال و توصیه های وی کاملاً جامه عمل بپوشانیم.

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر؛ درخصوص شعار امسال با تبریک سال جدید هجری خورشیدی، گفت: شعارهای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حکم مطرح می‌شود و بر همه ما مسئولین حکم است که نسبت به شعار سال و توصیه های وی کاملاً جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور چندین سال این بحث را مطرح فرمودند؛ خوشبختانه دولت سیزدهم در این راستا گام های خوبی برداشته است.


سلاجقه ادامه داد: در پیام نورزی مقام معظم رهبری که فرمودند: دولت سیزدهم در زمینه کار، آب، مسکن و محیط زیست گام های خوبی برداشته از خداوند می خواهم این توفیق قرین دولت باشد و سال ۱۴۰۲مطلوبتر بتوانیم این بحث را ادامه دهد.


این نماینده دولت گفت: بحث مهار تورم دستور کار اصلی دولت است آنچه که در سال ۱۴۰۱اتفاق افتاد، مقدمه ای بود گام های اساسی برداشته شود بحث حذف ارز ترجیحی که مطرح شد با وجود اینکه دشمنان خارجی و داخلی دسیسه کرده و مسائلی را مطرح کردند ولی یک گام و یک جراحی نمی‌گوییم یک گام بسیار بزرگی که دولت در این راستا برداشت و خوشبختانه درآمدهای حاصل از آن در جهت تقویت اقتصاد کشور به کار گرفته می‌شود.


وی افزود: یکی از گام های اصلی دولت ارتباط با همسایگان بوده که، خوشبختانه این گام منجر می‌شود به توفیقات روزافزون اقتصادی و مالی برای کشور، امیدوارم آنچه اتفاق افتاد در کنار اجرای فرامین مقام معظم رهبری این دولت نشان داده پشت سر مقام معظم رهبری و با استعانت از خداوند متعال و روح شهدای بزرگوار کارشان را انجام می‌دهد.


سلاجقه عنوان کرد: همین‌جا این قول را خدمت مردم می‌دهیم سال ۱۴۰۲سال گشایش در امور خواهد بود مخصوصاً در مباحث اقتصادی و سیاسی کشور، در اوایل سال گام های خیلی بزرگی برداشته می‌شود و دشمن که به دنبال انزوای این کشور و نظام بود خوشبختانه دنیا احساس کرده بدون ایران جهان نمی‌تواند در حادامه مسیر دهد و این نشأت گرفته از خون شهدای بزرگوار ما، صبر و استقامت خانواده مکرم شهدا و رهبری های دائیانه مقام معظم رهبری است و مطمئن باشد دولتمردان به اجرای فرامین رهبری همانگونه که تاکنون گوش به فرمان بودند بدون شعار کار خود را انجام می‌دهند.


وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص برنامه ها و اقداماتی که در شهرستان رابر سال جاری انجام می‌شود گفت: از جنبه کار ما بحث شهرک صنعتی شهرستان و بحث لنفید حتما انجام می‌شود، کار عملیاتی پل به سمت روستای لنگر و برآورد اعتبار آن را مشخص کنند.

وی ادامه داد: مباحث جاده کرمان-رابر صحبت های اخیری که با وزیر راه و شهرسازی کردم قول مساعد داد به شرطی که مسئولین شهرستان پیگیری کنند.

سلاجقه با اشاره به قول مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بحث سهمیه وزارت راه و چند پل گفت: اگر پیگیری شود اوایل سال این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست من با اشاره به معدن درآلو که یکی از خواسته‌های مردم شریف رابر گفت: با وزیر کشور و مسئولین شهرستان این مباحث مطرح شد مرزی مد نظر در تقسیمات کشوری اعلام کرد روند مناسب و رو به جلو است و با نمایندگان مجلس هم صحبت شد قول پیگیری دادند مخصوصاً نماینده سیرجان حتما پیگیری می‌کنند که این معدن سهم رابر خواهد بود انشاءالله این اتفاق بیفتد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب