وعدهآبی که روی کاغذ باقی مانده است
صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
گلایه اهالی روستای باغمیری از نبود راه مناسب و کمبود امکانات
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
عاشورای حسینی در رابر
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر درخطبه های عبادی وسیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی،گفت: افتتاح کارخانه معدن درآلو رابر با پیشرفت فیزیکی بیش از۹۰درصد مُهرتاییدی بر تحقق شعارسال مهار تورم و رشد تولید درزادگاه شهیدسلیمانی است و لازمه آن بهره برداری از سد شهیدان امیرتیموری رابر جهت تأمین آب این کارخانه است و مسئولین کشوری واستانی باید به این دوپروژه نگاه جهادی، بسیجی ومخلصانه داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: بهره برداری از سد شهیدان امیرتیموری رابر در حالی سالها معطل مانده که سالهاست مردمان نجیب این شهرستان بویژه در روستای شاخص کشوری روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها و روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان ۶ ماه از سال را بدون آب و با مشقت سپری می کنند و این زیبنده نام شهرستان رابر نیست.
امام جمعه رابر دربخش دیگرسخنانش باتبریک فراررسیدن یوم الله ۱۲فروردین روزجمهوری اسلامی ایران گفت: روز ۱۲فروردین عیدملت ما است؛ روزی که مردم ما سرنوشت خود را رقم زدند وحکومت الله را درجمهوری اسلامی پیاده کردند وحضرت امام خمینی (ره) درباره این یوم الله می فرماید: روزی که کنگره قصر۲۵۰۰ساله طاغوت فروریخت وحکومت مستضعفین بنانهاده شد.
انتهای پیام









