پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:05:54 - سه شنبه 5 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری توهین کنندگان به مقدسات دینی در فضای مجازی
با تلاش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنان امام زمان (عج) ۸ نفر که با استفاده از فضای مجازی مطالبی توهین آمیز علیه مقدسات منتشر کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش”صبح رابر”، حسین رئیسی نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان از شناسایی و دستگیری ۸ نفر که با استفاده از فضای مجازی مطالبی توهین آمیز علیه […]

با تلاش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنان امام زمان (عج) ۸ نفر که با استفاده از فضای مجازی مطالبی توهین آمیز علیه مقدسات منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش”صبح رابر”، حسین رئیسی نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان از شناسایی و دستگیری ۸ نفر که با استفاده از فضای مجازی مطالبی توهین آمیز علیه مقدسات منتشر کرده بودند، خبر داد.

رئیسی نژاد افزود : توهین به مقدسات دینی و ارزش های اسلامی ، به سخره گرفتن اعتقادات مردم و درج مطالبی در توهین به پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع)و انکار خدا از جمله مطالب منتشر شده این افراد است.

وی اظهار داشت: از آنجا که این کار، باعث ایجاد نارضایتی و دل نگرانی در بین مردم شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنان امام زمان (عج) ، ۸ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان رفسنجان خاطر نشان کرد: این عده با انجام مراحل تحقیقات اولیه با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

منبع: روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب