پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:19:42 - سه شنبه 5 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افزایش پهنای باند اینترنت، دستاورد ۱۰۰روزه وزیر ارتباطات
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، امروز در وزارت ارتباطات، صدمین روز دولت مصادف شد با تجمع بسیجیان وزارتخانه و این برنامه فرصتی شد تا وزیر در جمع خبرنگاران از عملکرد ۱۰۰ روزه وزارت ارتباطات بگوید. به گفته وزیر ارتباطات در پایان ۱۰۰ روز، «وعده افزایش پهنای باند اینترنت کشور از ۷۲ […]

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، امروز در وزارت ارتباطات، صدمین روز دولت مصادف شد با تجمع بسیجیان وزارتخانه و این برنامه فرصتی شد تا وزیر در جمع خبرنگاران از عملکرد ۱۰۰ روزه وزارت ارتباطات بگوید.

به گفته وزیر ارتباطات در پایان ۱۰۰ روز، «وعده افزایش پهنای باند اینترنت کشور از ۷۲ گیگابیت بر ثانیه به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه محقق شده است. همچنین پهنای باند داخلی در برنامه ۱۰۰ روزه ۲۰ درصد افزایش یافته است».
یکی از دغدغه‌های وزیر که بارها آن را مطرح کرده، راه‌اندازی یک تلفن گویا برای ارتباط مستقیم مردم با وزارت ارتباطات بود. اکنون وزیر می‌گوید این وعده عملی شده و مردم می‌توانند با شماره ۱۹۵مشکلات ارتباطی خود را مطرح کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این را هم گفت که «در این مدت بهبود مناسبی در وضعیت فضای کار، حاصل شده است. اکنون فضا، فضای کار شده و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته برطرف شده است». اما البته منظور وزیر از بهبود فضای کار دقیقا روشن نشد.
از بین چندین و چند شرکت و سازمان زیرمجموعه وزارت ارتباطات، تنها شرکتی که جزئیات برنامه‌های ۱۰۰ روزه خود را اعلام کرده بود، شرکت پست بود که مدیرعامل‌ آن هفته پیش تغییر کرد.

وزیر امروز در سخنان خود گریزی هم به برنامه‌های شرکت پست زد و گفت: از این پس، شرکت پست طبق نیاز مردم، هر ماه یک خدمت جدید به مردم ارائه خواهد کرد. مانند رساندن نامه‌های دستگاه‌های دولتی و حتی خریدهای روزانه.
آنچه امروز وزیر از عملکرد ۱۰۰ روزه وزارت ارتباطات مطرح کرد، همه‌ برنامه‌هایی است که پیش از این در رسانه‌ها مطرح شده است.

هیچ‌گاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت پست‌بانک، مجموعه خدمات هوایی پیام، مطلبی از برنامه‌های ۱۰۰ روزه خود اعلام نکردند و امروز نیز در پاسخ به پیگیری عملکرد ۱۰۰ روزه پاسخ می‌دهند که «عملکرد به وزارت ارائه شده و قرار است توسط وزارتخانه اعلام شود»

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب