پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:55:40 - جمعه 25 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
روز قدس مصداق عمل صالح است
امام جمعه رابر، روز قدس را مصداق عمل صالح خواند و افزود : یک وقت انسان با شعار میتواند بادشمن مقابله کند این شعار دادن شماها مصداق عمل صالح است شعاردادن شما از شعائرالهی است

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر درباره روز جهانی قدس شریف گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس یادگار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه است.

وی افزود: روز قدس، روزی است که فریادمسلمانان علیه غاصبان و کسانی که خون بی‌گناهان روی زمین ریختن و سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کردن بلند است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه امام راحل بااین ابتکار زیبا، نام و یاد فلسطین را زنده نگه داشت، عنوان کرد: نام و یاد بیت المقدس را بر سر زبان‌ها انداخت، تدبیر این امام امت بود که انتفاضه شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی تأکید کرد: حداقل کار انتفاضه‌ی این بود که جلوی پیشرفت رژیم غاصب صهیونیستی را گرفت.


وی، از همه مردم بصیر و ولایی شهرستان رابر دعوت کرد فردا روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.


امام جمعه رابر، روز قدس را مصداق عمل صالح خواند و افزود : یک وقت انسان با شعار میتواند بادشمن مقابله کند این شعار دادن شماها مصداق عمل صالح است شعاردادن شما از شعائرالهی است.
وی گفت: امیدوارم که زن و مرد روستایی و شهری همه و با هم درکنار هم رأس ساعت ۱۱ازمسجدصاحب الزمان تا مسجد مصلی حضرت زهرا سلام الله علیهم در این راهپیمایی روز قدس شرکت کرده ووصل به خطبه های نمازجمعه شود.

امام جمعه رابر خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد نابودی رژیم غاصب منحوس صهیونیستی باشیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب