پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:09:43 - جمعه 1 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غربی‌ها از زن مسلمان ایرانی کینه دارند/ اصلی ترین سرمایه انسانی محبت الله است
خطیب جمعه رابر گفت: کینه غربی‌ها از زن مسلمان ایرانی از سال ۵۷ آغاز شده وتا این چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است.


به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر درخطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا آن است که حد و‌ مرز بندگی رابدانیم تا از دایره بندگی خارج نشویم.

وی افزود: این توجهات انسان را از گناه و معصیت رذایل اخلاقی دور می‌کند و ایمان را در دل ما عزیز و محبوب می‌سازد.

خطیب جمعه رابر، یکی از هشدار مهم خداوند به ما انسان‌ها درباره دشمنی شیطان و احیای محبت الله در وجود انسان خواند و اظهار کرد: از نشانه‌های ایمان حقیقی و اصلی‌ترین سرمایه انسانی، محبت الله است امید است بتوانیم به این مدال دست پیدا کنیم چرا که در تربیت انسان محور همین محبت الله است.

وی ادامه داد: علت اصلی تمام انحراف‌ها، بی‌بندباری، عدم اطاعت و بندگی و عدم مسئولیت پذیری نچشیدن حلاوت محبت الله است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به یوم شروع هفته فرارسیدن عید سعید فطر این عید بندگی، عید مغفرت و تبریک این روز گفت: پروردگار عالم عیدی ما را ظهور منجی عالم بشریت قرار بدهد، اقامه نماز عید فطر روز عید رأس ساعت ۷ در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام اقامه می‌شود همین‌جا از همه روزه داران در این روز مزد و پاداش دعوت می‌شود تا مثل همیشه باشکوه در نماز عید سعید فطر حضور پیدا کنیم و به مقام ابرار که همان مقام ائمه معصومین علیه السلام برسیم.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با شاعران گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تأکید کردند: غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند قطعا اگر حضور زن ها نبود انقلاب به پیروزی دست پیدا نمی‌کرد، لذا اینکه غربی‌ها خودشان را طرفدار حقوق زن معرفی می‌کنند؛ تهاجم دشمن است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: حقیقت آن است دشمنان انقلاب و نظام ما در فکر انتقام از بانوی با هویت ایرانی هستند و اینکه در کمین انتقام بانوی با هویت ایرانی دشمن نشسته هیچ شک و شبهه ای نیست چرا که این از اغتشاشات پاییز شدت کمین دشمن را همگان در حال نظاره‌ایم.

وی افزود: با شروع فرآیند انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲، زن مسلمان ایرانی همراه با مردان وارد عرصه‌ی مبارزه شدند و اتکا بر مبانی اسلام ناب بر سیطره شیطانی انقلاب جنسی بر جهان این بانوی مسلمان غلبه کردند.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: نمونه آن را می‌توان در حضور تعیین کننده در تظاهرات پیش از انقلاب اسلامی و حضور و پشتیبانی در هشت سال جنگ تحمیلی بانوان در کنار شیر‌مردان به وضوح مشاهده کرد، با پایان یافتن جنگ تحمیلی حضور گسترده و روز افزون بانوان در تقویت علمی و اصولی در میادین تحصیلی، ورزشی و حتی مدیریتی، چهره موفق از زن مسلمان ایرانی به نمایش گذاشت و این مورد انزجار و دلخواه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی گفت: کینه غربی‌ها از زن مسلمان ایرانی از سال ۵۷ آغاز شده وتا این چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده زیرا زن ایرانی با رعایت مرزهای حجاب و عفاف و زیست عفیفانه خود توانسته مرزهای جهان‌بینی و تزهای فکری غرب که در خدمت سرمایه‌داری و برده‌داری بود؛ زن ایرانی این تز را به چالش بکشد و با جلب توجه زنان جهان به خود برنامه‌ریزی نظام سلطه غرب را به هم بزند و از بین ببرد.

خطیب جمعه رابر با بیان این حقیقت که دنیا در آستانه تغییر و تحول بزرگ است یادآور شد: دنیا در نظام جدیدی که نظم جدید به شدت در حال تغییر و تحول است زن مسلمان ایرانی با ایجاد تمدن اسلامی جایگاه رکنی و محوری در این نظام جدید و تمدن نوین اسلامی جهانی خواهد داشت به همین خاطر که هجمه ها را روی عفاف و چادر آوردند محور خواهران و مادران و مؤمن‌هایی هستند که مجاهدت‌های آنها مثل سمیه در کنار پیغمبر از بانوان مومنه ایران اسلامی در طول این ۴۴سال مجاهدت‌های آنها نیز ثبت شده است.

وی تأکید کرد: برای بانوان ما حجاب عامل امنیت و کرامت زن مسلمان است دشمنان ما این امنیت و کرامت زن مسلمان را هدف قرار داده است به فضل الهی دشمنان ما در این زمینه هم ناکام خواهند ماند و همین بانوان عفیفه در این زمینه هم سیلی محکمی خواهند زد و توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه رابر گفت: وظیفه همه ما این است اگر با یک بی حجاب و بد حجاب و شل حجاب مواجه شده ایم تذکر لازم با زبان نرم بدهیم همه وظیفه دارند؛ تذکر دهیم این یک وظیفه ذاتی است.

وی، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است لذا غفلت و تغافل نورزیم، خاطر نشان کرد: شهرستان رابر بانوان باحجاب دارد از این رو که رابر یک شهرستان ییلاقی است افرادی برای تفرج وارد این زادگاه می شوند اگر کسی وارد این زادگاه شد و بخواهد قداست زادگاه شهید سلیمانی را بشکند با تذکر لسانی و نرم شما مردم خوب و بصیر مواجه شود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب