پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:00:59 - شنبه 2 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماز عید سعید فطر در رابر برگزار شد
نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم زادگاه سردار دلها در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ جشن عید بندگی در پایان یک‌ماه عبادت و روزه داری با شکوه حضور مردم زادگاه شهید سلیمانی در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عید سعید فطر با تبریک این روز گفت: عید سعید فطر؛ عید عبادت و بندگی است، عید گرفتن جایزه و سرور و شادی است شادی بر توفیق روزه گرفتن و بر خدا نزدیک شدن است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان تمام شد این را بدانید همیشه حفظ عمل از اصل عمل مشکل‌تر است امام باقر علیه السلام می فرماید: نگه داشتن عمل از اصل عمل مهم‌تر است چرا که قرآن کریم می فرماید: ببینید عاقبت مجرمان و دروغگویان چه شد؟، مردم مسلمان از دنیا بروید چون عاقبت بخیری مسئله بسیار مهمی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک شارژ روحی برای من و شما داشت عنوان کرد: امیدوارم این شارژ روحی یازده ماه دیگر ماشین محرک ما را به حرکت بدارد و آن را روشن بگرداند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نمازهای یومیه در مساجد اقامه می‌کردیم، انس با قرآن کریم داشتم، شب‌های قدر شب زنده دار بودیم، اهل استغفار اهل تقوا و دوری از گناه و مسئولیت پذیری وظیفه شناس بودیم امیدوارم بتوانیم به این مسیولیت پذیری‌مان عمل کنیم.

امام جمعه رابر در خطبه دوم نماز عید ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: مثل چنین روزی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه درسال ۱۳۵۸، نهاد مقدسی مثل سپاه پاسداران به فرمان امام تأسیس شد و نهادی که یکی از برکات و نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نهادی که در شرایط جنگ تحمیلی جانفدای مردم عزیز به میهن جمهوری اسلامی ایران بودند، نمونه بارزش هشت سال دفاع مقدس مبارزه کردن، شربت شهادت نوشیدن و نهاد مقدس که در شرایط اقتصادی در کنار مردم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کنند و مشکلات اقتصادی مردم را دغدغه‌مند هستند.

امام جمعه رابر گفت: نهاد مقدسی که در شرایط بحرانی در وضعیت سیل و زلزله کنار مردم در دل مردم حضور دارند در بحث محرومیت زدایی با محرومین هستند اینها همه از برکات نظام مقدس اسلامی است و آن روح ملکوتی امام که این نهاد مقدس را به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: همین جا برای همه عزیزانم در سپاه پاسداران انقلاب پاسداران علی الخصوص پاسداران و سبز پوشان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

امام جمعه رابر با اشاره به جنبه سلبی و ایجابی شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: در جنبه ایجابی شعار امسال در رشد تولید با همکاری نماینده مردم و نماینده دولت به زودی شهرک صنعتی در شهرستان رابر کلنگ می‌خورد همین‌جا از جوانان نخبه و همشهریان این زادگاه تقاضا دارم هر طرحی برای رونق و رشد تولید دارند دروازه اقتصادی و شهرک صنعتی به روی رابری ها بومی باز است و مسئولین این زادگاه از سرمایه گذاران بومی استقبال می‌کند.

وی تأکید کرد:تفکر غلطی که گذشته بود که اگر یک رابری بخواهد سرمایه گذاری کند سنگ اندازی می شود این تفکر مرد و دفن شدو به زباله دان تاریخ پیوست.

امام جمعه رابر گفت: اولویت اشتغال در شهرک صنعتی مختص رابری‌های عزیز است آن ایده شهید سلیمانی نسبت به زادگاه شهید سلیمانی دارد آن سرلوحه کار مسئولین هم هست امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۲ در رشد تولید و نرخ اشتغال سهم عمده ای در زادگاه شهید سلیمانی داشته باشیم چرا که هر کمک و غباری برداشته شود مورد توجه شهید سلیمانی و ۳۵۰شهید این شهرستان خواهد بود.

شایان تذکر است؛ نماز باشکوه عید سعید فطر همراه با زمزمه پر فیض ندبه بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب