پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:50:44 - جمعه 8 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلنگ زنی مسکن رابر غبار محرومیت را از چهره کارگران می‌زداید
امام جمعه رابر گفت: با کلنگ زنی مسکن رابر یعنی دغدغه‌مند واقعی غبار محرومیت از چهره کارگر برطرف شود همه در این زمینه وظیفه دارند، از نماینده دولت خواستاریم در این شش ماه پیش رو کلنگ مسکن رابر به زمین بخورد و غبار محرومیت برطرف شود.


 حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت عالم مجاهد، آگاه و اندیشمند بزرگ اسلام استاد مطهری نامگذاری این روز به روز معلم با تبریک این روز گفت: دو موضوع مهم در بحث تعلیم و تربیت که رسالت خطیر معلمان جامعه است، نقش معلمان در جامعه همچون نقش انبیای الهی در بین مردم است.

 وی، با بیان اینکه قدم گذاشتن معلمان در راستای رسالت انبیا الهی به امر تعلیم و تربیت خوشبختی و سعادت و عاقبت بخیری جامعه را در پی دارد، افزود: معلمان، وظیفه بسیار سنگینی در جامعه به عهده دارد نیروی انسانی؛ تربیت شده همین قشر است.
خطیب جمعه رابر عنوان کرد: معلمان به شهید مطهری مغز متفکر و میدان دار جهاد تبیین است؛ اقتدا کنند.


حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تأکید کرد: شهید مطهری را شهید جهاد تبیین بنامیم علت همین بود اگر شهید مطهری بحث جهاد تبیین پیش نمی‌کشید کوردلان شیطان صفت پر از کینه و رذایل اخلاقی دستشان به خون آغشته نمی‌شود معلمان باید در این راستا گام بردارند و شبهه‌ها و افکاری بر فکر نوجوان و جوان غباری سایه می‌افکند با آن علم و درایت این غبار برطرف شود. 

خطیب جمعه رابر با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و تبریک این روز گفت: کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی در جامعه ما هستند، رزمندگان مجاهد در سنگر اقتصاد تلاش و کوشش می‌کند آنها ستون فقرات اقتصادی کشور ما هستند.

 وی، با اشاره به نقش موثر کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد امنیت اقتصادی امروز گفت: عدالت اجتماعی حکم می‌کند به این قشر مظلوم رسیدگی شود و تأمین مسکن کارگران وظیفه مدیران و مسئولان براین وظیفه برنامه ریزی و این دغدغه بر طرف شود.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: حل مشکلات این قشر کارگر که در عرصه جهاد اقتصادی هستند از وظایف مدیران زادگاه شهید سلیمانی که دغدغه مسکن کارگران به صورت عملی رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: با کلنگ زنی مسکن رابر یعنی دغدغه مند واقعی غبار محرومیت از چهره کارگر برطرف شود همه در این زمینه وظیفه دارند، از نماینده دولت خواستاریم در این شش ماه پیش رو کلنگ مسکن رابر به زمین بخورد و غبار محرومیت برطرف شود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به روز شورا در این هفته جاری گفت: شورا شهر و روستا بی‌واسطه‌ترین حلقه بین مردم و زبان گویا مردم با مسئولین هستند، شوراها باید مطالبه گر مشکلات مردم با مسئولین باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم شوراهای شهر و روستا زبان گویا مردم مظلوم و مطالبه گر باشد و مسئولین به این مطالبات پاسخ مثبت دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: دشمنی ۴۴سال تحریم‌ برای کشور ما خلق کرد اکنون بازتاب تحریم‌ها با اتحاد سه ضلع مثلث کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین به سمت غرب بازگشته و خود غربی ها را فراگرفته است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب