پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:20:29 - پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:
جنایت سبزوار یکی از آثار شعار زن، زندگی و آزادی است
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقی که برای شهید الداغی افتاد، شهید غیرت، شهید معرفت، شهید انسانیت و شهید مردانگی این اتفاق می‌تواند یکی از آثارش همین شعار زن، زندگی و آزادی باشد چرا که آنها همین را می‌خواهند.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر؛ در خصوص جنایت سبزوار گفت: ما همه موظف به پایبندی قانون هستیم و فصل الخطاب در همه موضوعات قانون است.

وی،این حرکت ناجوانمردانه دشمنان کوردل را ، به شدت محکوم کرد و افزود: کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی را دادند هیچ‌گاه نه به فکر زن بودند و نه دغدغه آزادی را داشتند و نه به زندگی مردم توجه داشتند دنبال این بودند که از یک قشر عظیم، عفیف و علاقمند به اسلام سوء استفاده کنند.

صمداله محمدی تأکید کرد: مردم پاسخ سنگینی را به جانیان این جنایت دادند و موقعی دیدند نمی‌توانند با این شعار پیش بروند مسیرهای دیگری را انتخاب کردند که بعضی از افراد متأسفانه در این برهه نقش اساسی و مهمی می بایست انجام دهند؛ را ایفا نکردند و همین امر باعث گستاخی این افراد شد.

محمدی اظهار کرد: اتفاقی که برای شهید الداغی افتاد، شهید غیرت، شهید معرفت، شهید انسانیت و شهید مردانگی این اتفاق می‌تواند یکی از آثارش همین شعار زن، زندگی و آزادی باشد چرا که آنها همین را می‌خواهند.

وی افزود: مردم متوجه هستند چرا صدای حامی زن، زندگی و آزادی در دنیا بودند اسمی از شهید الداغی نمی‌آورند که خودش را فدای غیرت کرد و غیرت و جوانمردیش اجازه نداد به دختر عفیف جامعه اسلامی نگاه شود.

محمدی گفت: معتقدم اگر ما به مبانی دینی‌مان آنطور که باید و شاید توجه داشته و انجام وظیفه کنیم قانون را سرلوحه قرار داده و مر قانون حرکت کنیم دیگر این افراد سودجو که دنبال منافع دیگری هستند؛ سر جای خود می‌نشیند.

محمدی بهترین راه پایبندی به قانون برشمرد و افزود: حجاب یک حکم شرعی و اسلامی است و در قرآن به صراحت رعایت حجاب آمده و زنان جامعه ما پیرو راه حضرت زهرا سلام الله علیها هستند و امیدواریم که این مسیر را با قدرت و همت بیشتر ادامه دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مردان جامعه اسلامی این حرکت جوانمردانه و ماندگار شهید الداغی را هیچ وقت از ذهن نمی‌برند و امید است هر کس به طریقی عمل کند که حداقل مدیون خون این شهید عزیز نباشد.
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب