پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:34:49 - چهارشنبه 6 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ملاک ما سخنان ظریف هست و حرفهای دیگران جنبه تبلیغاتی دارند تا واقعیت
به گزارش ” صبح رابر”دکتر منظری توکلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “صبح رابر” اظهار داشت: برای رسیدن به توافق برنامه هسته ای  ایران اسلامی تلاش های زیادی صورت گرفته است و مذاکره کننده کنندگان ایرانی زحمات  بسیاری را متحمل  شدند. وی ادامه داد: براساس آنچه در توافق نامه ژنو آمده است حق غنی سازی […]

به گزارش ” صبح رابر”دکتر منظری توکلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “صبح رابر” اظهار داشت: برای رسیدن به توافق برنامه هسته ای  ایران اسلامی تلاش های زیادی صورت گرفته است و مذاکره کننده کنندگان ایرانی زحمات  بسیاری را متحمل  شدند.

وی ادامه داد: براساس آنچه در توافق نامه ژنو آمده است حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده است و ایران به عنوان یک کشوری که دارای انرژی هسته ای می باشد، مطرح شد.

منظری توکلی در پاسخ به خبرنگار ما درباره تناقضات موجود در اظهارات لاروف، کری و ظریف اعلام کرد: ما ملاکمان نظرات ظریف است برای اینکه مورد اعتماد مردم ایران هست بنابراین آنچه ایشان می گوید برای ما حجت است و حرفهای که دیگران می زنند به نظر می آید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد تا نشان دهنده واقعیت تفاهم باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با توجه به متن بیانیه به نظر می رسد که ما چیزی را از دست ندادیم که ان شاالله که این جوری باشد تصریح کرد: بایددانشمندان هسته ای ما که رهرو شهیدان هسته ای هستند موردلطف و عنایت ویژه دولت و مسئولین قرار بگیرند.

منظری توکلی درباره نگرانی ها موجود درباره توافقنامه تشریح کرد: ادامه توسعه سانترفیوژها مورد نظر نبود اما نگرانی هایی و جود دارد از جمله که  آن دستگاه و صنایعی که سانتریفیوژها را ساختن و قطعاتی که سانتریفیوژها راساختن به هر حال  ممکن است قطعات کارشان با رکود مواجه بشود.

نماینده مردم رابر،بافت و ارزوئیه با توصیه به کشورهای ۵+۱ گفت: در مذاکرات جدی هستیم و امید داریم به لطف خدا که حقوق مسلم کشورما ن بهمان  برگردد و تحریم ها برداشته بشوند کشور و ملت بتوانند به راه خودشان به  توسعه ی کشور عزیزمان ادامه بدهد.

وی افزود: ما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند بر سر حقوق هسته ای خودمان و برداشتن تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران وضع شده است در حال مذاکره هستیم  اما سایر جنایات های آمریکا در سر جای خودش می باشد و باید پاسخگو باشد.

منظری توکلی در پایان تاکید کرد:به نظر میاد این گام اول یک پیروزی بسیار برای حکومت اسلامی است که حاصل تدبیر مقام معظم رهبری وحدت و پشتیبانی مردم و تلاش های تیم مذاکره کننده در ژنو می باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب