پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:13:55 - پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسیدگی و مجازات قاتلان باید مطابق قانون اجرا شود
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرکس که مرتکب جرمی شده و آن جرم علیه امنیت مردم و ارزش‌های مردم باشد، مطابق قانون باید به جرم او رسیدگی و مجازاتش هم باید مطابق قانون اجرا شود.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر در خصوص صدور حکم قطعی اعدام ۳نفر از اشرار مسلح در جریان اغتشاشات شهر اصفهان که منجر به شهادت ۳نفر از نیروهای مدافع امنیت شد، گفت: هرکس که مرتکب جرمی شده و آن جرم علیه امنیت مردم و ارزش‌های مردم باشد، مطابق قانون باید به جرم او رسیدگی و مجازاتش هم باید مطابق قانون اجرا شود.

وی افزود: ممکن است به مذاق بعضی ازجریانت ضداسلامی و ضد ملت ایران خوش نیاید قانون و عدالت باید برقرار و حاکم باشد مطابق حق، حکم و اجرا شود همه باید ملتزم حق، قانون وعدالت باشند؛ نه کم و نه زیاد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: معیار حق و عدالت است وظیفه دست‌اندرکاران این است که مطابق حق به هیچکس ظلم نباید شود باید مراقبت و دقت کنندآنچه که حق وحقیقت است را بفهمند و به حکم آن هم عمل کنند و همه هم باید بپذیرند آنچه که حق و قانون گفته باید به آن ملتزم باشند.

وی ادامه داد: قانون تعیین می‌کند بایداگر قانون تأیید کرده که در ملأ عام مجازات اعمال شود باید طبق قانون عمل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: نمی‌شود‌ موردی و سلیقه‌ای درباره‌اش حرف زد آنچه قانون هست همه باید دقت کنند که قانون عمل و به قانون تمکین کنند و اینکه مثلاً فرض کنید که موردی بخواهد در مورد این قضایا اظهارنظر کند اجازه نمی‌دهم موردی قضاوت شود، من خیلی به خودم اجازه نمی‌دهم موردی قضاوت کنم من آنچه که می‌فهمم اینکه به‌ حق و عدالت، قانون عمل و حکمش هم اجرا شود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب