پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:05:11 - چهارشنبه 3 خرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛
از صبحگاه مشترک تا رژه موتوری در رابر
با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و شورای اداری صبحگاه مشترک و رژه موتوری سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در رابر همراه گلباران شهدای گمنام و شهدای بیت المقدس برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رابر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در مراسم صبحگاه مشترک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خرمشهر گفت: فتح خرمشهر از این حادثه عظیم از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شدو در حافظه ملت ما برای همیشه ماندگار خواهد ماند چرا که نصرت الهی را در فتح خرمشهر دیدیم.

وی افزود: فتح خرمشهرمعجزه انقلاب اسلامی ایران بود، اگر بخواهیم دوران دفاع مقدس را تقسیم کنیم به عقیده‌ی من دو بخش است بخشی قبل و بخشی بعد از دوران شهید حسن باقری این عظمت شهید حسن باقری را می‌رساند کسی که در سال ۵۹وارد جنگ می شود و در سال ۶۱در چنین روزی شربت شهادت می‌نوشید.

امام جمعه رابر عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر؛ نشان از یک نیروهای مؤمن و انقلابی، جهادی و باایمان مثل شهیدحسن باقری و فرمانده شهید سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است و آن پنج هزار کیلومتری که از خاک وطن در خرمشهر توسط بعثی‌های لعین اشغال شده به وسیله همین نیروهای جهادی و انقلابی و مومن آزاد شد.


امام جمعه رابرگفت: امید است با ادامه دهنده راه خون شهدا به ویژه شهدای سوم خرداد و فتح خرمشهر بتوانیم خرمشهرهابی که در پیش رو داریم و دشمنان دنبال تصاحب این خرمشهر ها هستند در موضع دیپلماسی، سیاسی و اقتصادی بتوانیم به فتح الفتوح خرمشهر ها دست پیدا کنیم چرا که این فتح الفتوح نیاز به نیروی مومن، مجاهد انقلابی و کارآمد دارد.

پس از پایان صبحگاه مشترک در این روز فرخنده و مبارک برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری رژه خودرویی و موتوری، گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و شهدای بیت المقدس و دیدار با خانواده این شهدای سرافراز شهید هوشنگ سلاجقه ،شهید محمد جهانشاهی و جانباز شهید امان الله شمس الدینی انجام شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب