پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:02:44 - جمعه 12 خرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشکلات اقتصادی نباید مانع از فرزند آوری شود
علی شمس الدینی پدر خانواده ۸ نفره رابری گفت: با تلاش و کوشش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ نباید از گرانی و مشکلات اقتصادی ترسید و مانع از فرزند آوری شود چرا که وجود مشکل واقعیتی همیشه بوده وهست.

به گزارش “صبح رابر“؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شادی و نشاط در جامعه افزایش شادی در کانون خانواده است هر چقدر که میزان ارتباطات عاطفی و صمیمانه در خانواده بیشتر باشد، شادی و نشاط هم افزایش پیدا می‌کنداز این رو به سراغ یک خانواده ۸نفره رفتیم.

علی شمس الدینی ۴۴ سال دارد ۲۰ تیرماه سال۸۱ ازدواج کرده و هم اکنون دارای ۴پسر و دو دختر هست، گفت: ۶ فرزندم به نام‌های محمدحسین، فاطمه، زهرا، محمدهادی، محمد امین و مجتبی است با شغل معلمی در مدرسه عشایری قنات ملک مشغول خدمت هستم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط اقتصادی وضعیت زندگی تان چگونه است، عنوان کرد: با تلاش و کوشش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ نباید از گرانی و مشکلات اقتصادی ترسید و مانع از فرزند آوری شود چرا که وجود مشکل واقعیتی همیشه بوده وهست.


شمس الدینی درخصوص شعار فرزند کمتر زندگی بهتر گفت: این شعار را قبولش ندارم خود فرزند باعث برکت در زندگی می‌شود و اینکه می‌گویند تربیت فرزند کمتر راحت هست شخصاً این را قبول ندارم چرا که تجربه نشان داده این موضوع اشتباه و تک فرزندی آسیب های زیادی دارد.

وی، در پاسخ به این سوال آیا با فرزندان خود که در نماز جمعه مرتب شرکت می‌کنید سخت و اذیت نمی‌شوید؟افزود: حضور در اجتماع ومراسمات با همکاری هیچ مشکلی نیست.

شمس الدینی برای کسانی که یک یا دوفرزند اکتفا می‌کنند سفارش کرد: باتک فرزندی خیال نکنند دیگر مشکلی ندارند و تک فرزندی خود آسیب دارد و این موضوع یک مشکل هست و گاهی بعضی به خاطر مشکلات اقتصادی به تک فرزندی اکتفا می‌کنند در حالی به مشکلات دیگری مبتلا می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه نام فرزندان خودرا بر چه اساس انتخاب کردید، گفت: ما شیعه و پیرو مکتب اهل بیت(علیه السلام) هستیم و نام فرزندان خود را از نام معصومین می‌گیریم.

همچنین امام جمعه رابر، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، رئیس ستاد نماز جمعه رابر، فرمانده حوزه حضرت زینب سلام الله علیها رابر از این خانواده دیدار و قدردانی کردند.


انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب