پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:40:13 - شنبه 9 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نداری مفرط با طعم سرویس چند زبانه/ از مهر نجات یافته ، تا رویکرد تغییر کرده
نفس های این خبرگزاری در روزهای پایانی دولت یازدهم به شماره افتاده بود و اما این روزها او با تغییر رویکرد خوب نفس می کشد. به گزارش ”صبح رابر” ؛ خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی ، در بهمن ماه ۸۱ فعالیت آزمایشی خود را با دو خروجی به زبان‌های فارسی و انگلیسی آغاز کرد. نفس های این […]

نفس های این خبرگزاری در روزهای پایانی دولت یازدهم به شماره افتاده بود و اما این روزها او با تغییر رویکرد خوب نفس می کشد.

به گزارش ”صبح رابر” ؛ خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی ، در بهمن ماه ۸۱ فعالیت آزمایشی خود را با دو خروجی به زبان‌های فارسی و انگلیسی آغاز کرد.

0001

نفس های این خبرگزاری در روزهای پایانی دولت یازدهم به شماره افتاده بود و به دلیل سمت و سوی خبر وی به شدت مورد نقد قرار گرفته و برای تامین هزینه های مالی خود به شدت دچار مشکل شده بود.

اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با چرخشی ۱۸۰ درجه ای در سیاست گزاری های خود در انتشار اخبار نه تنها اکنون تند تند نفس می کشد بلکه سرویس های خبری خود را به ۷ زبان رسمی دنیا رسانده است.

خبرگزاری مهر در حال حاظر اخبار خود را به زبانهای انگلیسی ، فارسی ، عربی ، اردو ، آلمانی ، ترکی و روسی منتشر می کند و ۵ دفتر منطقه‌ای و ۳۰ نماینده استانی فعال در سراسر کشور دارد و بیش از ۳۰۰ خبرنگار و ادیتور در دفاتر آن مشغول به کار هستند

خبرگزاری مهر ۱۴ سرویس خبری فعال در حوزه‌های مختلف خبری نیز دارد.

این چرخش های خبری در دیگر خبرگزاری های رسمی کشور نیز به وضوح دیده می شود و دلیل این چرخش نیز تا حدی نا مشخص بود که با سرحال آمدن خبرگزاری مهر ، دلیل چرخش ها نیز مشخص شد.

در استانها نیز همین اتفاق برای اکثریت رسانه های چاپی و خبرگزاری ها روی داده است.

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب