پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:12:02 - پنجشنبه 15 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر خبرداد:
تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رابر
فرماندار رابر از تخصیص اعتبار لازم برای روکش آسفالت محور قدرودخانه در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد

فرماندار رابر در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر؛ درخصوص مطالبه مردمی روستای قدردودخانه در خصوص جاده این روستا، از تخصیص اعتبار لازم برای روکش آسفالت محور قدرودخانه در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد و گفت: به زودی روکش آسفالت ۲۲کیلومتر اول جاده قدرودخانه انجام می‌شود.

وی افزود: محور آخر به سمت جیرفت با توجه به اینکه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد با پیگیری‌های به عمل آمده توسط فرمانداری پیمانکار به دستگاه قضایی معرفی شد و کار به پیمانکار بومی واگذار شد که در حال انجام است.

حسین آقاملایی در ادامه گفت: اعتبار مسیر دسترسی روستای میدان نیز گذاشته شده که پیمانکار در حال انجام کار آسفالت است معابر روستای میدان نیز با اعتبار یک میلیارد و دویست به زودی آسفالت می‌شود و رودخانه نیز با اعتبار یک میلیارد و چهارصد تومان به زودی لایه روبی و تمامی اعتبارات این پروژه ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: دکل مخابراتی بنه‌سوخته نیز تجهیزات نصب و در حال راه اندازیست و برای آبرسانی به مجتمع بنه سوخته و پدوم آباد نیز یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار جهت انجام کار گذاشته شده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب