پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:39:58 - پنجشنبه 15 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رقابت بیش از ۵۰۰ داوطلب در دومین مرحله کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در رابر
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رابرگفت: مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در شهرستان رابر با شرکت ۳۴۰ داوطلب زن و ۱۷۰ داوطلب مرد برگزار شد.

به گزارش صبح رابر، مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده که از این تعداد ۳۴۰ داوطلب زن و ۱۷۰ داوطلب مرد هستند.

 به گفته مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رابر، روز گذشته ۲۴۰ داوطلب گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم‌انسانی و هنر با یکدیگر رقابت کردند.

 وی گفت: از مجموع ۲۴۰ داوطلب شرکت‌کننده رابری در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی و علوم ریاضی، ۷۰ داوطلب مرد در حوزه امتحانی سالن‌های اجتماعات دبیرستان شبانه‌روزی آیت‌الله خامنه‌ای و ۱۳۵ داوطلب زن در حوزه امتحانی حسینیه جامع و همچنین ۳۵ داوطلب گروه آزمایشی ریاضی در سالن اجتماعات هنرستان پسرانه علامه طباطبایی شهرستان از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر به رقابت علمی پرداختند.

 از صبح امروز نیز آزمون سراسری برای داوطلبان گروه علوم‌تجربی آغاز شده و بیشترین شرکت‌کننده در گروه علوم‌تجربی با تعداد ۲۳۰ نفر است که از این تعداد ۶۰ داوطلب مرد در حوزه امتحانی سالن اجتماعات دبیرستان شبانه‌روزی آیت‌الله خامنه‌ای و ۱۷۰ داوطلب زن در حوزه امتحانی حسینیه جامع رابر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر به رقابت علمی پرداختند.

 همچنین امام‌جمعه موقت، فرماندار و مدیر اداره آموزش‌وپرورش رابر از حوزه‌های برگزاری دومین مرحله آزمون کنکور سراسری بازید کرده و از عوامل اجرایی برگزارکنندگان این آزمون قدردانی کردند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب