پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:36:04 - سه شنبه 12 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توافق هسته‌ای با ایران، نتانیاهو را منزوی کرده است
بنیامین نتانیاهو درباره توافق با ایران هشدار داده بود که نباید اصلا مهم جلوه کند در حالی که منزوی شدن خودش او را به شخصی قوی البته در منزل شخصی‌اش تبدیل کرده است. به گزارش ” صبح رابر”روزنامه گاردین در مقاله ای نسبت به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی درباره توافق نامه ژنو واکنش نشان داده […]

بنیامین نتانیاهو درباره توافق با ایران هشدار داده بود که نباید اصلا مهم جلوه کند در حالی که منزوی شدن خودش او را به شخصی قوی البته در منزل شخصی‌اش تبدیل کرده است.

به گزارش ” صبح رابر”روزنامه گاردین در مقاله ای نسبت به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی درباره توافق نامه ژنو واکنش نشان داده و در پی تحلیل اوضاع فعلی این رژیم، با تیتر «توافق هسته‌ای با ایران،نتانیاهو را در کجا رها کرده است؟» نتانیاهو را فردی منزوی و در سیاست هایش شکست خورده معرفی کرده است.

در این مقاله آمده است: «توافق هسته‌ای با ایران،نتانیاهو را در کجا رها کرده است؟».

نخست وزیر اسرائیل ماموریت زندگی‌اش را حفاظت دولت یهودی از تهدیدات ایران اعلام کرده است، اما اکنون به نظر می‌رسد که به حاشیه رانده شده است.

بنیامین نتانیاهو درباره توافق با ایران هشدار داده بود که نباید اصلا مهم جلوه کند در حالی که منزوی شدن خودش او را به شخصی قوی البته در خانه شخصی‌اش تبدیل کرده است.

وی تهدید تهران را در اصطلاح رشد نازیسم در دهه ۱۹۳۰ تلقی کرده و توافق با ایران را همان توافق مونیخ ۱۹۳۸ دانسته و هشدار داده که شکستی مشابه در راه است و برای متوقف کردن ایران در گام‌های حرکت این کشور، هر آنچه که لازم است باید صورت گیرد.

این گزارش می افزاید: اما اکنون بیشتر دنیا می‌خواهد که راه حل دیپلماتیک برای مشکل هسته‌ای ایران بیابد. راه حلی مسالمت آمیز با تهران به منظور اجتناب از جنگی دیگر که همین امر بی‌بی (نتانیاهو) را به عنوان نخست وزیر اسرائیل و کسی که فریاد «سازش نه» سر می‌داد، در انزوا گذارده است.

جیل هافمن ویراستار سیاسی جروزالم پست می‌گوید: وی مردی است که انتخاب شد تا ارتباطات بزرگی را شروع کند چرا که قدرت قانع کنندگی بسیاری داشت و می‌خواستیم تا دنیا را برای مسائل مهمی که با آن روبرو هستیم قانع کند. اما او شکست خورده است. او به شاه بی‌بی معروف بود اما اکنون اصلا شبیه پادشاهان نیست.

اکنون ایالات متحده و اروپا در حال جدال بر سر این موضوع هستند که نتانیاهو در خیمه بماند (ساکت بماند) و بیرون نیاید. وزیر خارجه انگلیس ویلیام هگ به صورت تلفنی از وی خواسته است تا نقش «بخش سازنده و کامل» را در چند ماه آینده بازی کند.»

انتهای پیام/

منبع :دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب