پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:58:41 - سه شنبه 20 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روز جمعه بنا داریم با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران آبرسانی ۱۱۰ روستا را انجام دهیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه محرومیت‌زدایی به کمک گروه‌های جهادی بسیج و همچنین برخی از دستگاه‌های اجرایی روز جمعه بنا داریم با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران آبرسانی ۱۱۰ روستا را انجام و به بهره‌برداری برسانیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این ۱۱۰ روستا در بیش از پنج شهرستان استان قرار دارند که با بهره‌برداری این پروژه ۱۱۱ هزار خانوار و ۵۳ هزار نفر از نعمت آب متنعم می‌شوند.

وی ابراز کرد: لوله‌گذاری این پروژه آبرسانی ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه روستایی است و همچنین ۲۷ حلقه چاه برای این پروژه حفر و تجهیز کرده‌ایم و بیش از پنج هزار مترمکعب مخزن‌سازی با حدود ۲۰ مخزن انجام شده است.

سردار نظری بیان کرد: چنان‌چه اعتبارات این پروژه‌ها برسد بنا داریم در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و قرارگاه مرد میدان به هر مناسبت مانند هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مقاومت و دهه فجر و غیره به تعداد سن حاج قاسم و یا با نام مبارک حضرت علی علیه‌السلام آبرسانی به روستاهای جامعه هدف انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: غیر از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در زمینه مسکن، کشاورزی، راه‌های روستایی و غیره در حال انجام داریم، پروژه‌های دیگر را با کمک دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و  امیدواریم بتوانیم همواره خدمت‌گزار مردم باشیم و گام کوچکی را در ادامه گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب