پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:33:27 - سه شنبه 12 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پذیرش دانشجوی پزشکی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری حرفه ای پزشکی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه آزاد واحد کرمان خبر داد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا ” ؛ دکتر حمداله منظری توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به دومین مرحله حضور هیئت ارزیابی وزارت […]

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری حرفه ای پزشکی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه آزاد واحد کرمان خبر داد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا ” ؛ دکتر حمداله منظری توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به دومین مرحله حضور هیئت ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید از امکانات و پیشرفتهای چشمگیر دانشکده پزشکی اظهار  کرد: بازدید اخیرهیات ارزیابی وزارت بهداشت از ساختمان در حال اتمام این دانشکده و همچنین امکانات بسیار قابل توجه و تجهیزات تدارک دیده شده، این هیئت را به این جمع بندی رساند که مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری حرفه ای پزشکی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به واحد کرمان داده شود.

l

 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه ادامه داد: پذیرش دانشجو از میان شرکت کنندگان در کنکور سال ۱۳۹۲ در مرحله تکمیل ظرفیت و از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

 

 وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در یک سال اخیر برای اخذ موافقت با تاسیس این رشته در واحد کرمان تصریح کرد: در یکسال گذشته رایزنی های بسیار زیادی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و سرانجام، این مهم با مشارکت همه مسئولان دانشگاه محقق گردید.

 

 رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی در پایان نیز از حمایتهای نمایندگان کرمان خصوصا دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و دکتر منظری توکلی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه که تلاشهای مجدانه این عزیزان در تحقق این خواسته بحق مردم قهرمان دیار کریمان کمک شایانی نمود، تشکر و قدردانی نمود.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب