پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:55:29 - جمعه 20 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
افتتاح قریب الوقوع معدن درآلو رابر نویدبخش آینده‌ای روشن برای زادگاه سرداردلهاست
خطیب جمعه رابر،موفقیت آمیز بودن تولید آزمایشی معدن درآلو رابر را نویدبخش آینده ای روشن برای این شهرستان برشمرد و گفت: با افتتاح قریب الوقوع معدن درآلو کمک شایانی به حوزه اشتغال، عمران و آبادانی و اقتصاد رابر زادگاه سرداردلها خواهد شد.

به گزارش صبح رابر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی وسیاسی نمازجمعه این هفته با دعوت به رعایت تقوای الهی و تسلیت ۲۵محرم شهادت سیدالساجدین گفت: امام سجاد(ع) پنج خصوصیت مومن را تقوا در تنهایی، صدقه دادن در تنگدستی، صبر بر مصیبت، صدق در گفتار حتی اگرمنفعتش به خطر بیفتد و بردباری هنگام عصبانیت برشمرده است که ما بعنوان مومن باید از مکتب سید الساجدین درس بگیریم و درزندگی پیاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه سخنانش انحطاط وفساد اخلاقی مردم را زمینه ساز حادثه کربلا برشمرد و افزود: اگر مردم ازحسن اخلاق برخوردار بودند یزید و عمر و امثال آنها جرأت نمی کردند جلوی فرزند فاطمه (س) قدعلم کنند و حادثه کربلا رقم خورد.

وی افزود: علت فاجعه کربلا انحطاط اخلاقی مردم وبه خاک چسبیده بودن آنها و بی توجهی به آرمان های اسلام وحاکم شدن رذایل اخلاقی برمردم بود.

امام جمعه رابر اظهار کرد: اگر فساد جایگزین اخلاق شود انسان درمقابل امام معصوم می‌ایستد.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: یکی از مأموریت‌های سنگین امام سجاد(ع) این بود که خلق و خوی انسانیت را جایگزین بی اخلاقی کرد و چهره فساد را ازبین برد.

وی تاکید کرد : صحیفه سجادیه درسی است که مشق انسانیت به ما یاد داده و امیدواریم توفیق تدبر وعمل به شیوه زندگی امام سجاد(ع) به همه ما عنایت شود.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنانش با تبریک ۲۶مرداد سالروز آزادسازی اسرا گفت: آزادگان الماس های درخشان جمهوری اسلامی هستند که کار با ارزش آنها دارای ثواب و جزای الهی است.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنانش با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با کشور ما و اقدامات نابخردانه آنها که راه به جایی نمی‌برد ازجمله استقرار بخشی از نیروهای خود در خلیج فارس برای مقابله با جمهوری اسلامی به برخی اقدامات نظام جمهوری اسلامی درپاسخ متناسب به حرکت آمریکایی‌ها اشاره کرد وگفت: درهمین حین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از موشک کروز ابو‌المهدی رونمایی کرد بعلاوه این موشک در اختیار نیروهای مسلح ارتش و سپاه پاسداران برای اجرای عملیات قرارگرفت.

وی افزود: همچنین نیروی دریایی سپاه پاسداران رزمایش اقتدار برای تأمین امنیت خلیج فارس را به اجرا وثابت کرد دفاع از جزایر در دستور کارجمهوری اسلامی ونیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: همچنین یک موشک قوی که وزارت دفاع تولید کرده بود با یک هدف و یک پیام و هشدار به ارتش تروریست آمریکا در اختیار سپاه پاسداران قرارداده شد.

وی تصریح کرد: دولت پیروفرتوت، کم هوش ولرزان بایدن از دولت هایی که کمترین موفقیت را هم در بعد داخلی وهم خارجی داشته ودچارتزلزل است بداند هر خطای راهبری که از سوی نیروهای تروریستی آمریکا در حوزه خلیج فارس صورت گیرد با سیلی محکم نیروهای انقلابی جبران خواهدشد.

امام جمعه رابر در پایان سخنانش موفقیت آمیز بودن تولید آزمایشی معدن درآلو رابر را نویدبخش آینده ای روشن برای این شهرستان برشمرد و گفت: با افتتاح قریب الوقوع معدن درآلو کمک شایانی به حوزه اشتغال، عمران و آبادانی و اقتصاد رابر زادگاه سرداردلها خواهد شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب