پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:12:32 - پنجشنبه 26 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری یادواره سید‌الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۵۰شهید رابُر به میزبانی ۱۱شهید روستای دژدان
یادواره ۳۵۰شهیدوالامقام رابُر و بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی به میزبانی ۱۱شهیدروستای دژدان با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار شهرستان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی این روستا برگزارشد.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین صنعتی استاد حوزه و مشاور خانواده، در این مراسم معنوی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام وسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ؛ برگزاری این یادواره ها وتجلیل از مقام شهدا را اثرگذار دانست و گفت: اثرگذاری از نشانه های زنده بودن شهداست.

مشاور خانواده، هم با تأکید برترویج فرهنگ شهادت و ادامه راه شهیدان افزود: شهدا خدا را دوست داشتند و عشق به خانواده داشتند ولی از خانواده خود رد شدند شهدا این مسیر را از امام حسین علیه‌السلام یادگرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صنعتی با بیان اعتقادات و باورهای اسلامی گفت: در کتاب خاطرات شکنجه گران رژیم بعث می‌خوانید شهدا شکنجه های زیادی را برای انقلاب اسلامی تحمل کردند اما بازگو نکردند امروزه وظیفه هر مسئول که در خدمت مردم باشد و از مردم سواستفاده نکنند.

از دیگر برنامه‌ها؛ برپایی موکب ها، مداحی کربلایی جواد حسینخانی ، دکلمه دختر شهید شمس الدینی، خیر مقدم گویی دبیر یادواره، تجلیل از ۱۱خانواده شهید دژدان و نیز پرچم متبرک ضریح سالار شهدای کربلا امام حسین علیه السلام، پرچم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، و لباس شهید حاج قاسم سلیمانی زینت بخش این مراسم بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب