پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:53:58 - جمعه 3 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیران جهادی از مشکلات ۱۴ساله رابر قدری بکاهند/ زائر امام حسین علیه‌السلام مبلغینی برای نهضت عاشورا و دین اسلام باشند
خطیب جمعه رابرگفت: مدیران جهادی توقع می‌رود از این مشکلات ۱۴ساله قدری از مشکلات بکاهند این جلسات دراین‌خصوص از نماز شب بالاتر است.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: همایش عظیم اربعین باشکوه برگزار می‌شود مورد استقبال ادیان در سراسر جهان قرارگرفته است.


وی افزود: همان گونه برپایی مراسمات در ماه محرم و صفر برگزار می‌کنند برای نظم و برگزاری کاروان کنگره اربعین باید هم کشور عراق و ایران بایدها و نباید را رعایت کنند.


خطیب جمعه رابر با تبریک به مذهب تشیع گفت: به‌عنوان پیرو امام عسکری علیه‌السلام در آن کاروان عظیم اربعین باید با هر فکر و سلیقه‌ای مبلغ دین اسلام شویم رفتار ما باید میسر دین اسلام باشد.


وی با تأکید بر ضرورت برخورد شیعه امام حسین علیه‌السلام به عنوان الگو اظهار کرد: زائر امام حسین علیه‌السلام مبلغینی برای نهضت عاشورا و دین اسلام باشند.


امام‌جمعه رابر با تسلیت فرارسیدن ۸ شهریور ۱۳۶۰ یادآور حادثه تلخ ترور شهید رجایی و باهنر گفت: امیدوارم ما بتوانیم ادامه‌دهنده راه خون شهدا باشیم و بتوانیم آنچه شهدا برای رضای آنها و عمل در زندگی پیاده کنیم.


وی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان رابر عنوان کرد: ۱۴ سال از شهرستان شدن رابر می‌گذرد در این ۱۴ سال دولت‌های مختلفی آمده‌اند و کرسی فرمانداری گرفتند هر کدام کارهایی انجام دادند؛ اما رابری ۱۴سال شهرستان شده سه مشکل اصلی دارد.


وی با اشاره به مشکل آب، برق و جاده شهرستان رابر گفت: شهرستان رابر آب مناسب و پایدار ندارد، ۹۰درصد روستاها با کمبود آب مواجه هستند، برق این منطقه قرصی است تنها شهرستان که پست ندارد؛ رابر است.


وی ادامه داد: بعد از کلنگ‌زنی چه اعتباری دارد هنوز اقدامی در استان صورت نگرفته مردم بصیر در بحث ولایت رتبه اول در کشور دارد باید به این مردم لبخند خدمت بزنند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به خبر تأسف‌بار فوت دو جوان رابری که جان دادند گفت: مگر نمی‌شنوند دو هفته یک‌بار رابری‌ها جان می‌دهند، مسئولین استانی و شهرستانی مسئله جاده رابر را حل کنند.


وی افزود: مدیران جهادی توقع می‌رود از این مشکلات ۱۴ساله قدری از مشکلات بکاهند این جلسات دراین‌خصوص از نماز شب بالاتر است.

خطیب جمعه رابر با تبریک معدن در آلو شهرستان رابر به مردم خوب که در این دولت قریب‌الوقوع قرار به بهره‌برداری رسد تصریح کرد: معضل انتقال آب به معدن درآلو، وقتی معدن به تولید می‌رسد که با آب صورت گیرد سه خرداد، تیر گذشت؛ اما خبری نشد حال سه شهریور کی و چه زمانی معدن به تولید می‌رسد می‌گویند آب ندارد، آب که باید برساند.


وی ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی هر روز معدن بالغ بر ۳۰ میلیارد سود هدر می‌رود اشتغال رابر به معدن حل می‌شود باید کمک کنند این‌ها فضیلت سجده شب و نماز شب بالاتر است در این زمینه باید تلاش کنیم.


خطیب جمعه رابر گفت: رابر خانه عالم نداریم، مدیران شهرستانی شبانه‌روز پای‌کار باشند کارکنان، کارگران کار کنند مردم منتظر این اتفاق قریب‌الوقوع هستند امیدوارم این معضل حل شود.


امام‌جمعه رابر در پایان از حضور باشکوه مردم روز گذشته در مکان صعب‌العبور یادواره شهدای سرمشک برگزار شده صمیمانه از مردم شهید دوست و شهید داده عاشق مجالس شهدا قدردانی می‌کنم

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب