پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:43:45 - چهارشنبه 15 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
این نظام خیمه سیدالشهداست
آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه این نظام خیمه سیدالشهدا ست گفت: جدایی و تقابل با این نظام مساوی بایزیدی شدن است.

به گزارش صبح رابر؛ هم‌زمان با شب اربعین حسینی یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان، ۷ شهید گمنام میهمان رابر و سپهبد شهید سلیمانی به میزبانی ۳۸ شهید پایگاه مالک‌اشتر رابر با سخنرانی آیت‌الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی مسئولین شهرستان و حضور پرشور خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور رابر در مصلای حضرت زهرا سلام‌الله علیها شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان مجلس خبرگان رهبری با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یادوخاطره شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند اعمالشان گم‌شدنی نیست که نمونه آن امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین و خلق حماسه‌ای دیگر توسط راهپیمایی از کشورهای جهان افزود: عراقی‌ها خود را مدیون حاج‌قاسم سلیمانی می‌دانند و در گوشه‌وکنار این پیاده‌روی عظیم عکس حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مشاهده می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه جهان اسلام باید به حاج‌قاسم ببالد گفت: شهید افتخار دیار رابر پرونده داعش ضد انسانیت و بشریت را که آمریکا گمان می‌کرد ده‌ها سال در موصل می‌ماند درکم تراز سه ماه به هم پیچید.

وی با اشاره به ارادت و عشق راهپیمایی اربعین حسینی به سالار شهیدان عنوان کرد: حجاب و عفاف، مواسات و همدلی، پیوستگی دولت ایران و عراق ارمغان سالار شهیدان است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه این نظام خیمه سیدالشهداست گفت: جدایی و تقابل با این نظام مساوی بایزیدی شدن است.

وی، در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش بدخواهان نظام به قطع و یقین این نظام ماندنی است تصریح کرد: ما وظیفه حفظ نظام اسلامی که امانت امام و شهیدان است را داریم.

وی در پایان سخنانش به انتخابات پیشرو اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان سیدالشهدا بیانیه می‌دهند که مردم در انتخابات شرکت نکنند لذا می‌طلبد مردم بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با حضور همیشگی و پرصلابتشان دماغ دشمن را به خاک واصلح را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب