پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:51:30 - جمعه 24 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
بانوان و دختران باحجاب فاطمی سیلی محکمی بر یاوه‌گویی اروپایی‌ها خواهند زد
خطیب جمعه رابر گفت:اروپایی‌ها و غربی‌ها از این چادر مشکی در هراسند؛ اما به این اروپایی‌ها می‌گویم این بانوان و دختران باحجاب فاطمی سیلی محکمی بر یاوه‌گویی شما اروپایی‌ها خواهند زد.


 

 به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت امام رئوف علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام گفت: یکی از عبارات مشترک زیارت‌نامه‌های امام حسین علیه‌السلام و امام رضا علیه‌السلام قتل است خدا نابود کند کسانی که با دست و زبان خود شما را به قتل رساندند.
 
 وی ادامه داد: این عبارت گویای این است اساساً ائمه اطهار به دو صورت ترور و به شهادت رسیدند ترور شخصی و شخصیتی بود، یعنی قبل از جنایت قتل و شهادت امام معصوم علیه‌السلام جریان طاغوت ابتدا تقدس امامان معصوم را در جامعه انکار کرد به‌نوعی جایگاه امامت را در افکار عمومی تنزل داد و بعد به شهادت رساندند.
 
 خطیب جمعه رابر افزود: خدا لعن کند آن افرادی که با دست و زبان باعث شدند امامت مظلوم ما مثل علی‌بن موسی‌الرضا در غربت و تنهایی با مسمومیت جان دهد و به شهادت برسد.
 
 
 وی با بیان اینکه بسیاری افراد نفهمیدند چرا امام رضا علیه‌السلام ولایتعهدی پذیرفته است گفت: حتی برخی علویان هم متوجه این ولایتعهدی نبودند به امام رئوف می‌گفتند ریاست‌طلب و حرمت اهل‌بیت علیه‌السلام را متوجه نشده بودند.
 
خطیب جمعه رابر تصریح کرد: این کار دشمن بود تقدس و مقام و جایگاه امامت را پایین بکشد اول با زبان جایگاه پایین آوردن امام حسین را خارجی خواندند بر علیه پیغمبر خروج کرده بعد هم مسلمان‌ها سر امام جدا کردند.
 
 
 وی، گفت: استمرار وجود مبارک ائمه معصومین علیه‌السلام وجود مقدس امام‌زمان علیه‌السلام است، امام‌زمان علیه‌السلام همان امام حسین و امام رضایی هست که باید مراقب باشید پیروان امام رضا با زبان امام‌زمان علیه‌السلام را آزار ندهیم و دشمنان دنبال هستند امام‌زمانمان را به شهادت برساند از حریم امامت و ولایت امام‌زمان علیه‌السلام با جان‌ودل دفاع کنیم این همان حقیقتی به زبان می‌آوریم.
 
 خطیب جمعه رابر با اشاره به مدعیان حامی حقوق زنان که خودشان متهم ردیف اول برای نقض حقوق زنان هستند گفت: فرانسه از جمله مدعیان حقوق زنان است؛ اما به‌تازگی وزارت کشور فرانسه یک آماری اعلام کرد که ۱۱۸ زن در سال ۲۰۲۲ در این کشور به‌ظاهر تمدن اروپایی یا توسط همسر یا همسر سابق به قتل یا مورد آزار و اذیت و در نهایت کشته شدند، این آمار نشان می‌دهد در این کشور فرانسه به‌ظاهر تمدن اروپایی در هر سه روزی یک زن قربانی این مدعیان دروغگوی حقوق زنان می‌شود.
 
 وی ادامه داد: حال‌وروز زنان در آلمان هم بهتر از کشور فرانسه نیست در سال ۲۰۱۹ گزارش شد ۱۱۷ زن توسط همسرانشان به قتل رسیدند در سال ۲۰۲۰ گزارش شد ۱۳۹ زن توسط همسران و نزدیکانشان به قتل رسیده شدند.
 
 خطیب جمعه رابرگفت: این آمارها حاکی است هر سه هفته یکبار یک زن در سوئد توسط نزدیکان جان می‌دهند و کشته می‌شوند یک گزارشی بی‌بی‌سی داد این بود که بی‌بی‌سی افتخار می‌کرد آمار بالای فرانسه در جمع کشورهای اتحادیه اروپا و فرانسه از قتل و ازبین‌بردن زنان فرانسه ندارد این افتخار به رومانی و ایلند شمالی دارد فنلاند هم بیشترین آمار کشتن زنان را به خود اختصاص دارد.
 
 وی عنوان کرد: این پیشتازان در کشتار زن و یک جمله در زن‌ستیز کشور و نظام مقدس اسلامی را متهم می‌کند به اینکه حامی حقوق زنان نیستند هدف برای جمهوری اسلامی از این اتهام دروغین به نقض حقوق زنان چیست؟ آنها می‌خواهند بر مسئولان و مردم ما تأثیر بگذارند البته در این زمینه کور خواندند.
 
 خطیب جمعه رابرگفت: بانوان و دختران ما تاسی از یک مکتب ارزشمند آن هم مکتب فاطمی کردند بانوان فاطمی در مکتب فاطمی نفس می‌کشند اینجا فرانسه و آلمان نیست، اینجا شیعه خانه و حریم اهل‌بیت است اینجا بانوان و زنان و دختران ما در مکتب فاطمی نفس می‌کشند دشمنان از این حجاب فاطمی نالانند و در هراسند.
 
 وی افزود: اروپایی‌ها و غربی‌ها از این چادر مشکی در هراسند؛ اما به این اروپایی‌ها می‌گویم به آن یاوه‌گویان اروپایی که این چنین راجع به‌نظام جمهوری اسلامی بانوان و دختران ما دست‌به‌قلم می‌شوند سخن می‌گویند می‌گویم این بانوان و دختران باحجاب فاطمی سیلی محکمی بر یاوه‌گویی شما اروپایی‌ها خواهند زد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب