پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:15:49 - یکشنبه 26 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام صورت گرفت؛
پخت و توزیع ۵۰ هزار نان مهربانی میان زائران رضوی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی رابر گفت: باهدف خدمت‌رسانی خادم‌یاران رضوی شهرستان رابر استان کرمان در مشهد مقدس با پخت و توزیع ۵۰ هزار نان محلی به زائرین امام رضا ارادت خودشان را به خاندان اهل‌بیت علیه‌السلام به نمایش گذاشتند.


به گزارش صبح رابر؛ گردانی از زنان کرمانی که حاج‌قاسم سلیمانی نام آنان را گردان نانواها گذاشته و در سال‌های دفاع مقدس برای رزمنده‌ها نان می‌پختند، این روزها با فرزندانشان برای زائران پیاده امام رضا (علیه‌السلام) نان طبخ کردند.
علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح‌رابر؛ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام ۵ خادم‌یار شهرستان و یک یاور رضوی و ۲۵ نفر کمکی با استقرار در نانوایی در مسیر گذر زائران امام رضا (علیه‌السلام) در خیابان شهدا با پخت روزانه ۵ هزار نان به مدت ۱۰ روزبه زائرین خدمت‌رسانی کردند.

وی بیان کرد: تا کنون ۵۰ هزاران قرص نان مهربانی در بین زائرین رضوی توزیع شده است و این برنامه در ایام اربعین حسینی به مدت ۱۲ روز تا روز اربعین حسینی ادامه داشت.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی رابر عنوان کرد: امسال در پیاده‌روی اربعین خادم‌یاران رضوی را بر مشارکت و فعالیت جدی در مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی داشتند.


انتهای خبر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب