پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:45:24 - سه شنبه 28 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاحیه نمایشگاه پایگاه‌های اسوه در رابر
 در آستانه دفاع مقدس صبح امروز نمایشگاه پایگاه‌های اسوه در شهرستان رابر با حضور فرماندار رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، جمعی از مسئولان ادارات و فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان و بسیجیان در مسجد مصلای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها افتتاح شد.

به گزارش صبح رابر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این افتتاحیه با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول ماه جشن‌وسرور گفت: در این زمان خاص که دشمن با همه امکانات هجمه با جنگ ترکیبی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی که یکی از خاکریزها و خط مقدم مبارزه با این هجمه و جنگ ترکیبی سپاه و بسیج است که تمام‌قد ایستاده و از دستاوردها نظام دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: در ۱۱ عرصه پایگاه‌های مقاومت بسیج با دشمن مقابله می‌کنند به فرموده مقام معظم رهبری هر پایگاه بسیج یک دفتر و حزب نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی با بیان نقش اساسی پایگاه‌های مقاومت بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن عنوان کرد: دشمن دوست ندارد سپاه و بسیج پر رنگ و موفق شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه گفت: سپاه و بسیج به دنبال رفع مشکلات مردم، برقراری آرامش و امنیت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگاه هم‌زمان با سراسر استان امروز گوشه‌ای از دستاوردهای نظام در قالب برنامه‌های بسیج و عملکرد یک‌ساله پایگاه‌های مقاومت بسیج به تصویر کشیده شده و هم یک نوع انتقال تجربه‌ای برای سایر پایگاه‌هاست و همچنین معرفی پایگاه‌های برتر خواهران و برادران به مرحلهٔ استانی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب