پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:56:08 - شنبه 10 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قاتل شهید مدافع امنیت در بافت به هلاکت رسید
فرماندار بافت با اشاره به درگیری عصر روز گذشته یکی از اشرار با مأموران انتظامی این شهرستان و شهادت جواد کریمی شهید دفاع از امنیت گفت: قاتل این شهید دقایقی قبل توسط مأموران فراجا به هلاکت رسید.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از منابع محلی،فرماندار بافت با اشاره به درگیری عصر روز گذشته یکی از اشرار با مأموران انتظامی این شهرستان و شهادت جواد کریمی شهید دفاع از امنیت گفت: قاتل این شهید دقایقی قبل توسط مأموران فراجا به هلاکت رسید.
وی افزود: ساعت ۱۸:۱۰ عصر روز گذشته مأموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه می‌کنند. فرد شرور به‌محض رسیدن مأموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند مأموران را به رگبار گلوله می‌بندد. یک نفر از کارکنان یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز مجروح شدند. فرد شرور پس از این ماجرا، از خانه بیرون می‌رود و در خیابان یک پراید را متوقف می‌کند، پس از پیاده‌کردن راننده، متواری می‌شود.
دادستان بافت اعلام کرد: دستورات قضایی جهت دستگیری عامل شهادت مأمور فراجا در بافت کرمان صادر شده است.
عنایت‌الله دهقانی گفت: ضارب یکی از افراد شرور است که سابقه قاچاق مواد مخدر، ایراد ضرب‌وجرح عمدی و شرارت و ناامنی در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است پاسخ دستگاه قضایی با هرگونه عامل شرارت و ناامنی قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب