پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:43:49 - جمعه 7 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
برگزاری یادواره سید الشهدای جبهه مقاومت و۳۵۰ شهید شهرستان رابر به میزبانی ۸ شهید روستای گلینوئیه
همزمان با هفته دفاع مقدس؛ یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر، شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی به میزبانی ۸ شهید روستای گلینوئیه با سخنرانی سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای گلینوئیه برگزار شد

به گزارش صبح رابر؛ صبح امروز یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر، شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی به میزبانی ۸ شهید روستای گلینوئیه با حضور سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران، امام‌جمعه رابر، فرماندار را بر، معاون اجرایی سپاه استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون اداری صداوسیما مرکز کرمان، جمعی مسئولان، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور پرشور مردم در روستای گلینوئیه برگزار شد.


در این مراسم سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سپهبد شهید سلیمانی گفت: جوهره وجودی شهدا ایمان و اخلاص بود که آنها را به پیروزی رساند.


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حماسه‌های بزرگی را در دفاع مقدس آفرید که واقعاً سخت و شکننده بودند اظهار کرد: او در تمام عملیات موفق عمل‌کرد و سخت‌ترین مأموریت‌ها را می‌پذیرفت و به‌خوبی عملیات را مدیریت می‌کرد.


فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به ولایت‌مداری سردار دل‌ها ادامه داد: حاج‌قاسم انسانیست که در طول تاریخ تکرار نخواهد شد.

وی نسبت به جنگ فرهنگی هشدار داد و افزود: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم؛ ولی دشمن جنگ فرهنگی را راه‌انداختن و خانواده‌های ما را نشانه رفته است که باید خیلی مواظب باشیم و توطئه‌های دشمن را به‌موقع بشناسیم و خنثی کنیم.
امام‌جمعه رابر هم در این مراسم با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: سعادتی والاتر از شهادت نیست که شهدا به این مدال باشرافت دست پیدا کردند.


وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را یاد ما داد گفت: اقتدار ما مدیون گنجینه بزرگ دفاع مقدس است.

فرماندار رابر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد شهدا مسیر را برای نسل جوان و نوجوان ترسیم می‌کند.


وی افزود: ایمان به نصرت الهی، ایمان به ولی خدا و اعتقاد به‌روز قیامت و معاد سه مولفه‌ای بودند که شهدا را به مقام شهادت رساندند.
حسین آقاملایی با اشاره به اینکه برای هر میز ریاست ۷۲ شهید تقدیم انقلاب شده است گفت: مسئولان وظیفه داریم راه و روش شهدا را سرلوحه زندگی قرار دهیم وبا گوش‌دادن به فرامین نایب امام‌زمان (عج) تلاش مضاعف نظام جمهوری اسلامی و سیره شهدا را ترویج دهیم.

گفتنی است: حضور خدام رضوی همراه با پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، تجلیل خانواده شهدا و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

انتهای خبر /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب