پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:54:49 - جمعه 14 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارهای مهم وقف فقر زدایی از جامعه است/ عدم همراهی مردم با ویروس‌های داخلی و خارجی یک تودهنی محکمی به ورشکستگان سیاسی زدند
خطیب جمعه رابر گفت: عدم همراهی مردم یک تودهنی محکمی به ورشکستگان سیاسی و طراحان این ویروس های  داخلی و خارجی زدندو به فضل الهی ورشکستگان سیاسی نمی‌توانند توفیقی با فتنه و خونریزی به دست آورند.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با گرامیداشت هفته وقف گفت: هفته وقف یادگار ماندگار است وقف وسیله‌ای برای حضور همیشگی اعمال خیر در طول زمان برای انسان عمل خیر ثبت و ضبط می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم وقف فقرزدایی از جامعه خواند و ادامه داد: با گسترش فرهنگ وقف می‌توان میزان فقر و محرومیت را در جامعه کاهش داد.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه وقف نمونه‌ای از پیوند انسان با آفریدگار هستی است افزود: وقف، بهترین سرمایه سود و پاداش آن را پروردگار عالم می‌پردازد در این امر خیر و کار حسنه هم مشارکت جمعی و وقف آسان و کوچک یکی از کارهای مهم آن فقر زدایی از جامعه است.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم منوچهر جهانشاهی واقف مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: لازم است در خطبه نماز جمعه از واقف خیر این مکان مقدس مسجد مصلای رابر مرحوم جهانشاهی درود بفرستیم که فضایی با صفا برای مردم خوب رابر ایجاد کردند و هر روز در سه نوبت نماز جماعت و نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی با تاسی به این واقف نیز مشارکت در کار خیر را خواستار شد و گفت: در کار خیر مشارکت کنید و از این کار حسنه و عمل خیر در طول زمان یادگار ماندگار نه غفلت و نه تغافل بورزید وقف، یک چراغ ماندگاری تا قیامت برای ما روشن می ماند.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: ۶۰۰متر ورودی مسجد مصلای رابر زمین شخصی است زیبنده این مصلا نیست من از عزیزان میخواهم همان جوری مرحوم جهانشاهی بیش از ۱۱متر مربع برای مکان تربیتی  وقف کردند، چراغی فروزان و ماندگار را برای خود به وجود آورند آنها نیز در این کار خیر مشارکت کنند.

وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در این یکسال گذشته خدمات ماندگاری در جمهوری اسلامی ثبت کرد با بیش از ۵۰ شهید قابل تقدیر است.

امام جمعه رابر با اشاره به دشمنی دشمنان و دل بستن به آشوب‌های سال گذشته گفت: دشمن و معترضان سیاسی با همه اقدامات رسانه‌ای، امنیتی، سیاسی در چند ماه گذشته با بی‌اعتنایی مردم شدند و طبیعی که دشمنان دست از دشمنی از این نظام و انقلاب و ولایت و شیطنت بر نمی‌دارند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این برهه زمان با توجه به اینکه این ورشکستگان سیاسی سال گذشته با روحیه انتقام جویی نظام را تحت فشار قرار داده و حرف های تحریک آمیز می‌زدند و می‌خواستند شعله فتنه را دوباره شعله ور کنند عدم همراهی مردم یک تودهنی محکمی به ورشکستگان سیاسی و طراحان این ویروس های  داخلی و خارجی زدندو به فضل الهی ورشکستگان سیاسی نمی‌توانند توفیقی با فتنه و خونریزی به دست آورند.

خطیب جمعه رابربا بیان وظایف نوجوان و جوان گفت: پایش این نوع موضع‌گیری‌ها و تحلیل درست از پشت صحنه تحرکات و پرهیز از افتادن در دام این موضع‌گیری‌ها و سخنان شتاب‌زده و هزینه‌ساز در وقایع که تحلیل نادرست آنها را بشنوید و دلسوزانه پاسخ دهید.

وی گفت : زادگاه شهید سلیمانی مردم فهیم و بصیر دارد خدا را به واسطه این نعمت فهم و بصیرت و این مردم خداجو شاکر و سپاسگزارم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب