پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:02:06 - جمعه 21 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
عملیات تاریخی طوفان الاقصی پاسخی به همه جنایت‌های رژیم صهیونیست است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: این عملیات تاریخی طوفان الاقصی پاسخی به همه این جنایت‌ها، بی‌شرمی‌ها و ظلم‌ها و شکنجه که به زن و مرد سالخورده که رژیم صهیونیست برای آن جنایات ابایی نداشت.   

به گزارش صبح رابر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به طوفان الاقصی گفت: طوفانی که در شورآباد صهیونیسم به‌وسیله مجاهدین، حماس، گروه‌های جهاد اسلامی و مقاومت به وجود آوردند یک هفته از این حماسه بی‌نظیر مقاومت فلسطین در فروریختن سازه‌های قدرت صهیونیست می‌گذرد. 

 وی افزود: نبردی صریح، بی‌مانند و همه‌جانبه مختصات یک طوفان بلکه یک زلزله بزرگ را داشت و دارد.  

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه چرا عملیات طوفان الاقصی آغاز شد؟ اظهار کرد: نکته اول؛ صهیونیست‌ها در کنار افزایش جنایت خویش تمام حد و مرزها را زیر پا گذاشته و شکستند به‌ویژه در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان و سومین حریم شریف اسلامی همان‌جایی که نبی مکرم اسلام به معراج رفتند، تمام این قداست‌ها را شکستند.   

وی افزود: نکته دوم؛ صهیونیست‌ها با حملات خود علاوه بر اینکه حرمت این مکان مقدس را شکستند بانوانی که در مسجدالاقصی برای نماز آمده بودند و اعتکاف کرده با ضرب و شتم اسرائیل غاصب مواجه شدند همین رفتار را با سالخوردگان، نوجوانان، کودکان انجام دادند چه رفتار وقیحانه، شرم‌آور و زشت مانع از ورود مردم به مسجدالاقصی می‌شدند.  

خطیب جمعه رابر گفت: نکته سوم؛ صهیونیستی‌ها هیچ ابایی نداشتند به مکانی که نبی بزرگوار اسلام به معراج رفتند؛ جسارت و اهانت می‌کردند.  

وی با اشاره به گزارش جنایت‌های فجیع سه ماه گذشته، ادامه داد: وقاحت از این بالاتر بیش از ۲۰ سال از عمر اسرای فلسطینی در زندان می. گذرد و با این مشکلات مردم مظلوم فلسطین دست‌وپنجه نرم می‌کند اینها فهرستی کوتاه اما تکان‌دهنده در این سه ماه این جنایت‌ها را انجام دادند.   

خطیب جمعه رابر گفت: یک فهرست طولانی از این جنایت‌ها در این مدت ۷۵ سال وجود دارد از این فرقه خبیث وجود دارد؛ اما این عملیات تاریخی طوفان الاقصی پاسخی به همه این جنایت‌ها، بی‌شرمی‌ها و ظلم‌ها و شکنجه که به زن و مرد سالخورده که رژیم صهیونیست برای آن جنایات ابایی نداشت.   

وی بیان ویژگی‌های این عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی افزود: اولاً مختصات جنگ ترکیبی غافلگیرکننده سریع، بهنگام، چریکی، زمینی و هوایی و کلاسیک، رسانه‌ای، اطلاعاتی و امنیتی یک عملیات تاریخی و ترکیبی و همه‌جانبه از سوی برادران جبهه مقاومت نوار غزه و کرانه باختری است. 

خطیب جمعه رابر تأکید کرد: این عملیات در محدوده غزه، ۳۶۰ کیلومتر در این زمان کوتاه با تجهیزات اندک اقدامات شگفت‌انگیز و بهت‌آور به فرماندهی رهبر حکیم انقلاب اسلامی، سازه‌های ساختار پیچیده اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیست در هم شکست و این شکست غیرقابل‌ترمیم است.

وی، ادامه داد: غرور نظامی و امنیتی و پوشالی آنها در هم شکست این حقیقتاً شکستی غیرقابل‌ترمیم است.  

امام‌جمعه رابر با بیان اینکه چرا این عملیات غیرقابل‌ترمیم است عنوان کرد: شما که خودتان را از بهترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دنیا محسوب می‌کردید چگونه متوجه نشدید نیمه‌شب افسر ارتش شما در خواب با آن فضاحت دستگیر شد این شکست غیرقابل‌ترمیم و ابهت شما در فضای حقیقی و مجازی شکست.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: طوفان الاقصی سازه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در هم شکست علاوه‌برآن به محاسبات استکبار این حمله تاریخی تمام محاسبات اسرائیل را در هم شکست.

خطیب جمعه رابر گفت: آنها تلاش و تخریب برای ویرانی کامل مسجدالاقصی کردند می‌خواستند نمادهای صهیونیستی بنا کنند قبله اول مسلمین این معراج گاه نبی‌بزرگوار اسلام را تخریب کنند، محاسبه بازگشت به دوره اول اشغال که  منازل را حذف و شروع به شهرک‌سازی می‌کردند و بعد نوجوان و جوان به اسارت می‌بردند هیچ‌کس هم حق نداشت از این مردم مظلوم حمایت کند.  

وی ادامه داد: اتاق عملیات مشترک مقاومت با تقسیم کار هوشمندانه وارد میدان شد رژیم اسرائیل را غافلگیر کرد.   

 خطیب جمعه رابر با بیان یکی دیگر از ویژگی‌های این عملیات بهنگام و سریع گفت: هم‌زمان می‌توان بگویم با یک تیر جهاد مقاومت فلسطین چند چیز را نشانه گرفت محاسبات صهیونیست برای نجات و جبران در بحث بین‌المللی داشتند برای همیشه این محاسبات در هم ریخت و از بین برد، ثانیاً طرح آمریکایی و اسرائیلی برای پروژه کثیف عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصب را در هم فروریخت.

وی ادامه داد: دیگر کشوری مثل عربستان سعودی بعید است سخن از روابط با اسرائیل غاصب به میان آورد و همچنین هم‌پیمانان مفلوک آل سعود کسانی این پیام روشن دریافت کردند اگر بخواهند نقشه انگلیس و اسرائیلی در غرب آسیا و جهاد اسلامی به هم بزند همان سیلی ارتش اسرائیل با مقاومت فلسطین مواجه شد با همان سیلی این افراد هم مواجه خواهد شد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان این سوال تکراری که آینده نبرد طوفان الاقصی چه خواهد شد؟ گفت: پاسخ این سوال این است؛ مقاومت اسلامی خود را برای نبرد درازمدت آماده کرده این نبرد در کوتاه زمانی تصمیم آن طراحی نشده است دلهره به اندام رژیم وارد شده که این عملیات از ماه‌ها قبل طراحی شده بود شیرینی آن رزمندگان جهان اسلامی ۴۰ کیلومتر وارد سرزمین‌های اشغالی شدند و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند از طریق زمین حمله به نوار غزه کند. چرا که برادران مقاومت یک گورستانی خلق خواهند کرد که این گورستان در تاریخ ماندگار بماند.  

وی با بیان اینکه چرا این عملیات درازمدت است گفت: رزمندگان اسلامی در نوار غزه بتواند اسرای صهیونیستی به دست آورند بیش از ۵ هزار اسیر مظلوم فلسطین را آزاد کند بتواند محاسبه ۲۰ساله نوار غزه برای همیشه برطرف کرد و پل ارتباطی با کرانه باختری به وجود آورند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: در کرانه باختری یک غزه دوم و در شمال سرزمین فلسطین از طریق نیروهای مقاومت لبنانی آزاد می‌شود شود این یک جنگ ترکیبی است. 

وی گفت: تحقق عملیات طوفان الاقصی به فضل الهی انجام‌پذیر است و برنده این نبرد برادران در نوار غزه و کرانه باختری و بازنده این جنگ رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب