پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:51:42 - یکشنبه 16 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خدا اراده کرده مستضعفین بر جامعه حاکم شوند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:خدا اراده کرده مستضعفین بر جامعه حاکم شوند طغیان طغیانگران و ستم ستمگران به پایان برسد و روز فتح و پیروزی نزدیک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار “صبح رابر”؛ با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: خدا اراده کرده مستضعفین بر جامعه حاکم شوند طغیان طغیانگران و ستم ستمگران به پایان برسد و روز فتح و پیروزی نزدیک است.

 وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مقدمه ظهور امام‌زمان علیه‌السلام است کشور جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری حکومت تشکیل شد پایه و اساس جبهه مقاومت همه جهانیان، مسلمانان به ظهور امام‌زمان (عج) سازماندهی در جبهه مقاومت شدند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی عنوان کرد: این افتخاراتی که این روزها شاهد هستیم آن جرقه پیروزی نهایی به فضل الهی است؛ چون رخت‌بربستن این رژیم کودک کش صهیونیسم وقتی که از عالم جدا می‌شود مقدمه ظهور امام‌زمان (عج) کاملاً فراهم است.

 وی گفت: امیدواریم این حرکت شجاعانه فلسطینی‌ها که این روزها بارقه امیدی را در سراسر جهان پراکنده کرده به پایان خوش و پیروزی ختم شود برای همیشه این غده سرطانی از جهان اسلام زدوده شود و ملت فلسطین به خانه‌های خودشان باعزت و افتخار برگرداند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب