پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:29:47 - چهارشنبه 26 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
مدیران، معاونان، مجریان طرح‌ها و دیگر کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی غزه تجمع کردند.

به‌گزارش صبح رابر؛ به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی در غزه، جهان را در بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

در همین راستا، کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان و غیرنظامیان غزه شد، ظهر امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه هم‌زمان با نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهر سرچشمه و نمازخانه امام سجاد(ع) در کارخانه، تجمع اعتراضی برگزار و ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مشاور فرهنگی مجتمع در حاشیه این مراسم با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، گفت: امروز با جنایاتی که از رژیم صهیونیستی می‌بینیم دقیقاً به آن جمله می‌رسیم که فساد و وحشی‌گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد افزود: از سوی دیگر، حرکت بیداری ملت‌های مسلمان سبب شده که صدای استخوان‌های پوسیده این رژیم به گوش برسد و ان‌شاءالله به‌زودی نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب