پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:55:37 - جمعه 28 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
جنایت بیمارستان المعمدانی غزه بزرگترین جنایت قرن است
خطیب جمعه رابر جنایت بیمارستان المعمدانی را جنایت قرن دانست و گفت: امروز بزرگ‌ترین جنایت قرن را شاهد هستیم این جنایت محصول دو جنایت غربی‌ها در رأس آن آمریکا خبیث و حمایت حامیان منطقه‌ای که معامله قرن امضا کردند.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته گفت: آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی است، این دولت رژیم غاصب و ارتش خبیث اسرائیل را هدایت می‌کند، مسئول اصلی بمباران در کناره نوار غزه خود آمریکایی‌ها هستند.
 
 وی افزود: آمریکایی‌ها با بمباران در بیمارستان المعمدانی بیش از هزار زن و کودک شربت شهادت نوشیدند بیخود نیست بارها و بارها زن و مرد مرگ بر آمریکا سر دادند و سر خواهند داد.
 
 خطیب جمعه رابر افزود: بازیگران این کارگردان خبیث آمریکایی رژیم غاصب اسرائیل است بیخود نیست به‌خاطر شرارت‌ها کشور مقاومت صدای مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: آمریکا و اسرائیل به‌خوبی می‌داند اگر هشدار صریح مقام معظم رهبری در توقف بمباران به نوار غزه را جدی و عملی نکنند کشورهای مقاومت گروه‌های مقاومت تمامی منافع آنها را هدف قرار می‌دهند و رژیم غاصب از صحنه روزگار محو خواهند شد.
 
 
 وی، جنایت بیمارستان المعمدانی را جنایت قرن دانست و افزود: امروز بزرگ‌ترین جنایت قرن را شاهد هستیم این جنایت محصول دو جنایت غربی‌ها در رأس آن آمریکا خبیث و حمایت حامیان منطقه‌ای که معامله قرن امضا کردند به دولت کوچک حاشیه خلیج‌فارس و دولت ضعیف منطقه‌ای می‌گویم؛ اگر با آمریکا شما نفس بکشید همان گونه اسرائیل حذف می‌شود شما دولت‌های مفلوک هم حذف خواهید شد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: اینجا زادگاه سپهبد شهید سلیمانی است این طوفان کناره غزه، سایه قاسم سلیمانی است و امروز فرمانده طوفان الاقصی به عهده دارد.
 
 وی افزود: مطمئن باشید ایران، فلسطین را هر اندازه تحت تحریم ظالمانه قرار گیرد دفاع از فلسطین افتخار بزرگ و دوستان فلسطین دوست و دشمنان فلسطین نیز دشمنان ایران که این سیاست و راهبر ما در مواجه با فلسطین است.
 
 خطیب جمعه رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: درود بر حاج‌قاسم در کناره نواره غزه برای جهان مقاومت جهان اسلام نیرو تربیت کرد و امروز افتخار این دارند سرباز قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری است و عملیات طوفان الاقصی را به پا کردند.
 
 وی با اشاره آخرین جملات حاج‌قاسم در آخرین دیدار با سید حسن نصرالله گفت: از پروردگار عالم دو آرزو دارم اتاق مشترک جنگ برای فلسطین شکل گیرد، جهاد تحت فرمان یک اتاق مشترک حماس و جهاد اسلامی و دوم فلسطین را خود فلسطینی‌ها آزاد کند به فضل الهی فلسطین را باید فلسطینی‌ها آزاد کند این آرزو تحقق پیدا خواهد کرد.

 وی همچنین بر کمک مالی به مردم غزه تأکید کرد و افزود: در حد توان هر چه می‌توانیم به مردم کمک کنید ان‌شاءالله پیروزی از آن مردم غزه است.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره کارنامه درخشان آموزشی دانش آموزان گفت: این دانش آموزان و کسب رتبه سوم کشوری به دست آورند در نتایج به دست آمده کنکور سراسری امسال۱۰پزشک وارد دانشگاه علوم پزشکی و همچنین در دانشگاه فرهنگیان شدند از معاون آموزشی و مدیر اداره آموزش و پرورش و معلمان و اولیاها قدردانی میکنم امیدوارم این موفقیت ها ادامه دهند و شاهدموفقیت های بیشتر باشیم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب