پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:32:36 - جمعه 5 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصویب هر قطعنامه‌ای به نفع ملت مظلوم غزه را وتو می‌کنند
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون هر قطعنامه‌ای که به نفع این ملت مظلوم تصویب شود را وتو می‌کنند این همه جنایت بس است خداوند روح امام راحل را شاد کند به برکت انقلاب، امام انقلاب اسلامی، ملت ایران رگ حیات فلسطین دوباره حرکت داد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار صبح رابر؛ با بیان خیانت‎های پهلوی و جنایات آمریکا به مناسبت چهارم آبان‌ماه، سالروز اعتراض تاریخی امام راحل به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون گفت: ذات رژیم آمریکا ذات استکباری است.
 
 
 وی افزود: به فرموده امام راحل؛ رژیم آمریکا ذات خودبزرگ‌بین و برتر بین و ذات تروریستی دارد دیگر ملت‌ها را نمی‌بینند ملت‌ها را در خدمت خود می‌بینند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی عنوان کرد: از اول هم اینها این‌گونه بودن این رژیم اشغالگر دست‌ساخته غربی‌ها، رژیم صهیونیستی نوچه آمریکاست و همین خصوصیات را دارد به هیچ قاعده و قانون نه قاعده و قانون انسانی و نه قراردادهای بین‌المللی پایبند نیستند مگر اینکه نتوانند.
 
 
 
 وی یادآور شد: لایحه کاپیتولاسیون که می‌خواستند مصونیت قضایی در ایران برای آمریکایی‌ها تصویب کنند این هم ریشه در خوی استکباری، خوی خودبزرگ‌بینی و خودبرتربینی دارد که در یک کشور دیگری جنایت کنند و هر کار خواسته را انجام دهند و آن کشور حق نداشته برخورد قضایی کنند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی گفت: امام فریاد زد علیه دولت پهلوی برای ننگی، ذلت، خاری و پستی رژیم پهلوی همین یک مورد بس است که از مجلس آن زمان می‌خواستند این قانون بگذراند آنهایی که دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند همین ذلت و خاری برایشان بس است.
 
 وی ادامه داد: دنبال تطهیر رژیم پهلوی نباشند اکنون هم همان کار انجام می‌دهند مردم مظلوم بی‌دفاع، ستمم دیده فلسطین بیش از ۷۰ سال است زیر بار فجیع‌ترین جنایات اینها به سر برده و با یک قدرتی که خودش به دست آورده علیه این قدرت‌های زورگو و رژیم اشغالگر حرکتی کرده طوفانی به پا انداخته است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی گفت: اینها این دفاع مظلومانه را حرکت تروریستی می‌دانند؛ اما اینکه یک ملتی را ترور کنند و یک کشوری را اشغال کنند یک نظام غاصبانه را آنجا حاکم کنند این را تروریست نمی‌دانند.
 
 وی ادامه داد: اکنون تصویب هر قطعنامه‌ای که به نفع این ملت مظلوم را وتو می‌کنند این همه جنایت بس است خداوند روح امام راحل را شاد کند به برکت انقلاب، امام انقلاب اسلامی، ملت ایران رگ حیات فلسطین دوباره حرکت داد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیمرادی تأکید کرد: سرزمینی که اشغال شده بود از صفحه تاریخ هم گم می‌شود و رژیم غاصب مشروعیت پیدا می‌کرد و کشورهای مسلمان حرکت به سمت عادی‌سازی روابط می‌کردند امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر این غاصبان ایستادند.
 
 وی گفت: به فضل الهی اکنون ملت‌های دنباله‌رو علی‌رغم اینکه دولت‌هایشان مانع می‌شوند قانون وضع می‌کنند که حمایت از غزه و فلسطین نباید شود ملت‌ها ایستاده‌اند.
 
 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این آغاز مبارکی است به فضل الهی انجام و پایانش نابودی اسرائیل و عزت فلسطین خواهد بود.

انتهای خبر/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب