پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:34:52 - جمعه 5 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
جنایت رژیم صهیونیستی در واقع هولوکاست و یک نسل‌کشی واقعی است
خطیب جمعه رابر گفت: تمام تلاش رژیم غاصب این که یک نسل‌کشی در منطقه اتفاق بیفتد در این جنگ ۲۰روزه چندین هزار نفر کودکان و بانوان فلسطینی را بمباران و به شهادت رساند این جنایت رژیم صهیونیستی در واقع هولوکاست واقعی یک نسل‌کشی واقعی است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به حوادث امروز غزه و فلسطین گفت: واقعیت این است همان‌طور رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پس از عملیات طوفان الاقصی نه رژیم جعلی رژیم قبلی و نه جبهه مقاومت آن جبهه مقاومت قبل است. 

وی ادامه داد: به بیان واضح‌تر رژیم اسرائیل غاصب در سراشیبی زوال قرار دارد دچار شکست راهبردی شده است شرایط غیرقابل‌بازگشت به گذشته دارد دیگر آن توان و قدرت گذشته نمی‌تواند به دست آورد از طرفی نیروهای جبهه مقاومت در مسیر قدرت و اقتدار قرار دارند شرایط غیرقابل‌بازگشت با گذشته و امروز با موشک‌های نقطه زن و پهپاد مبارزه می‌کنند. 

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: تونل‌هایی در این ۲۰ روز خلق کرده‌اند قدرت حمله را ندارند مقاومت امروز با مقاومت گذشته قابل‌قیاس نیست.   

وی ادامه داد: حقیقتاً امروز در مسیر قدرت و اقتدار قرار دارد و به فضل الهی پیروزی از آن مردم فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: این حوادث امروز فلسطین، نوار غزه و نبرد طوفان الاقصی در سه سطح می‌توان آن را تحلیل کرد و هر سه سطح درهم‌تنیده به هم آمیخته‌اند .  

وی ادامه داد: اول در سطح تحلیل جزئی است این فاجعه‌آمیز که سگ‌های هار صهیونیسم جهانی با دولت وحشی نتانیاهو و با حمایت از کسانی مدعیان حقوق بشر هستند دست به یک کشتار بی‌رحمانه زده‌اند کودک، زن و بانوانی که هیچ راه دفاع ندارند آنها نمی‌توانند با نیروهای مقاومت رودررو شوند روی به بمباران کودکان و زنان آورده‌اند.  

خطیب جمعه رابر گفت: تمام تلاش رژیم غاصب این که یک نسل‌کشی در منطقه اتفاق بیفتد در این جنگ ۲۰روزه چندین هزار نفر کودکان و بانوان فلسطینی را بمباران و به شهادت رساند این جنایت رژیم صهیونیستی در واقع هولوکاست واقعی یک نسل‌کشی واقعی است حامی این نسل‌کشی همان‌هایی بودند حمایت کردند اشرار شرور عالم آن رئیسی جمهور پیر آمریکا و صدراعظم آلمان در تل‌آویو بود که زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین را بمباران کردند.  

وی ادامه داد: المعمدانی بیمارستانی بود با بمب‌های آمریکایی ویران شد با بمبی قدرت تخریب بالا به سر و زن و کودکان زخمی فرود آمد حامیان اشرار شرور مثل آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه دیدید چگونه آتش نمرودیان به وجود آوردند و آل فرعون یعنی اسرائیل غاصب این آتش نمرودیان به سر کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه به زمین فرود آوردند و همین است امروز در پنج قاره دنیا من و شما صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌شنویم.  

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه سطح تحلیل راهبردی است، اظهار کرد: این دفاع مشروع و طبق قوانین بین‌المللی صورت میگرد مردم غزه و گروه‌های مقاومت از سرزمینی دفاع می‌کنند که ۷۵ سال از سرزمین مادری بیرون کردند . 

وی ادامه داد: مردم ما از سرزمینی در کناره غزه دفاع می‌کنند که ۱۸ سال محصور و فنس‌کشی است مردم غزه در محاصره چه زمینی، هوایی و دریایی هستند؛ اما گروه مقاومت برای اینکه جلوی این ظلم، طغیان و شرارت بگیرند از لاک دفاعی بیرون آمدند ابتکار عمل به دست گرفتند وارد میدان جنگ و مبارزه شدند به فضل الهی پوزه و بینی اسرائیل را به خاک آغشته خواهند کرد.  

خطیب جمعه رابر با بیان سطح تحلیل تمدنی است گفت: این نظام جهان بشری در حال تغییر بنیادین است دیگر زمان گذشته و از آن دوقطبی ظلم و تک‌قطبی ستم دنیا در حال عبور است و این نظم جهانی اسلام، مسلمین و گروهی مقاومت در آن نقش اساسی دارند.  

وی افزود: جریان مقاومت خاکریز مهم فروپاشی همین نظم و نظام فعلی است جریان مقاومت در کناره غزه خاکریز فروپاشی اسرائیل است در این نظم جهانی محور گروه‌های مقاومت که امروز از کناره نوار حمایت می‌کند به‌نوعی ابتکار عمل در دست گرفتند به فضل الهی شکست راهبردی در غرب آسیا حاصل و ریشه ظلم و شرارت برای همیشه کنده شود و زمینه‌ای برای حضرت حجت فراهم گردد. 

 خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با قدردانی از سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم در سفر خود به رابر گفت: برای محرومیت‌زدایی ۸ میلیارد در بحث زیر ساخت‌های فرهنگی اختصاص دادند معادل همین از اعتبارات شهرستان اختصاص پیدا کنند. 

وی در ادامه با اشاره به روبه‌اتمام و پیشرفت ۹۵درصدی معدن در آلو رابرخاطر نشان کرد: با این پیشرفت امروز معدن قادر به تولید هست منتها نیاز به آب دارد اگر آب به معدن برسد روزانه ۲۷ میلیارد به چرخه اقتصاد وارد می‌شود که این یک تحول عظیم خواهد شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب