پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:55:27 - چهارشنبه 20 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در کرمان
آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در کرمان برگزار شد. به گزارش ”صبح رابر“، آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی‌ عصر امروز با معرفی ۹۰ نفر از منتخبان در مسجد جامع کرمان برگزار شد. در این مراسم که با حضور استاندار کرمان برگزار […]

آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در کرمان برگزار شد.

به گزارش ”صبح رابر“، آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی‌ عصر امروز با معرفی ۹۰ نفر از منتخبان در مسجد جامع کرمان برگزار شد.
139008142822

در این مراسم که با حضور استاندار کرمان برگزار شد با اهدای جوایز به راه‌یافتگان مرحله کشوری و تجلیل از نخبگان قرآنی استان همراه بود.

در این مراسم همچنین از هاشم سلطانی‌نژاد رتبه اول حفظ در مسابقات بین‌المللی، سیدصابر ناظمی حافظ ۱۰ جزء و نفر چهارم مسابقات کشوری تسنیم، سعید افشاری‌پور نفر پنجم اذان زیر ۱۶ سال در سال ۹۱، معینه رضاپور حافظ ۲۰ جزء قرآن و نفر سوم مسابقات قرآن سازمان اوقاف در سال گذشته به عنوان نخبگان قرآنی استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش فارس، سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی‌ در کرمان با رقابت حدود ۹ هزار نفر برگزار شد.

آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی مرحله استانی نیز عصر امروز برگزار شد.

در مجموع ۹۰ نفر از منتخبان سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و پنجمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام / منبع : فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب