پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:41:13 - چهارشنبه 10 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
سفر معاون سیاسی قوه قضاییه به رابر 
معاون سیاسی قوه قضاییه در جریان سفر به شهرستان رابر از کارخانه فراوری گیاهان دارویی رابر، پروژه انتقال آب رابر به کرمان و باغات گردوی خسارت‌دیده روستاییان محدوده تونل حرا بازدید کرد.  

 به گزارش صبح رابر؛ ناصر سراج معاون سیاسی قوه قضاییه با همراهی امام‌جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس دادگستری رابر و جمعی از مسئولان شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای قنات ملک و مزار والدین سردار دل‌ها، از پروژه کارخانه فراوری گیاهان دارویی رابر و پروژه انتقال آب رابر به کرمان و باغات گردوی خسارت‌دیده روستاییان محدوده تونل حرا بازدید کرد.
 
 سراج در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه افتخاری است که در زادگاه سردار دل‌ها حضور پیداکردم گفت: امروز از پروژه کارخانه گیاهان دارویی که قرار است در دی‌ماه افتتاح شود بازدید داشتیم.
 
 وی افزود: طی گفت‌وگو با مسئولان شهرستان مهم‌ترین مشکل تأمین آب شهرستان به‌ویژه پروژه‌های در دست اجراست و مشکلات تونل انتقال آب به کرمان و نارضایتی اهالی روستاهای محدوده تونل است که مشکلات از نزدیک بررسی می‌شود و عصر امروز در جلسه شورای قضایی کشور که در کرمان برگزار می‌شود این مشکلات احصا و پیگیری می‌شود تا به نتیجه نهایی برسیم.
 
 در ادامه این سفر، معاون سیاسی قوه قضاییه از دادگستری شهرستان بازدید و با همکاران قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.


 
 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب