پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:29:54 - شنبه 27 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تلفات امروز جنگ ۴۲روزه رژیم اسرائیل با هفت دهه گذشته برابری می‌کند
خطیب جمعه رابر گفت: امروز ۴۲ روز از یک جنگی به نوار غزه می‌گذرد تلفات رژیم اسرائیل با هفت دهه گذشته آنها برابری می‌کند می‌دانید ۷۵ سال جنایت می‌کنند تمام تلاش رژیم غاصب این است با خودروهای نظامی وارد شهرها و محله‌های غزه شود؛ اما هر روز که می‌گذرد به آمار تلفات آنها افزوده می‌شود.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک ولایت باسعادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) الگوی ماندگار ایثار و بصیرت و روز پرستار گفت: حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها واقعهٔ عاشورا را زیبا تفسیر کردند خداوند در قرآن چهار نوع زیبایی را نام‌برده است.
 
 وی با اشاره به زیبایی ظاهری آیه ۳۱ سوره مبارکه اعراف، زیبایی آزمایشی، زیبایی کیفری، زیبایی معنوی افزود: قریب به . ۳۵۰ شهید شهرستان رابر از این زیبایی آزمایشی بهره بردند در زیبایی کیفری زشت را زیبا ببیند قرآن کریم می‌فرمایند: این برای ما بسیار خطرناک است که بشر زشت را زیبا ببیند نتواند یک جشنی اسلام محدود آن مشخص کرده خارج از آن محدوده گام بردارد و آن زشتی را زیبا جلوه دهد این برای جهان امروزی بلا و گرفتارست پناه به خدا و امامان معصوم می‌بریم که کار بشر به‌جای برسد منفی را مثبت، بدی را زیبا ببینند.
 
 
 خطیب جمعه رابر عنوان کرد: در مقابل بدی‌ها و تعصب‌های بی‌جای امر به با ملایمت و رافت برخورد شود به بخشیدن زیبایی معنوی است جامعه ما به این زیبایی‌ها نیاز دارد؛ لذا حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) می‌فرماید: جز زیبایی در کربلا چیزی ندیدم. خون و سربریدن زیبایی نداد و چون برای‌خداست زیباست.
 
 وی ادامه داد: امروز ۴۲ روز از یک جنگی به نوار غزه می‌گذرد تلفات رژیم اسرائیل با هفت دهه گذشته آنها برابری می‌کند می‌دانید ۷۵ سال جنایت می‌کنند تمام تلاش رژیم غاصب این است با خودروهای نظامی وارد شهرها و محله‌های غزه شود؛ اما هر روز که می‌گذرد به آمار تلفات آنها افزوده می‌شود.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: چرا که تک‌تیراندازها، مین‌ها، پهپادهای انتحاری سلاح‌های ضد زره همه در کمین رژیم غاصب نشستند قدم در تونل می‌گذارند انفجار صورت می‌گیرد این تلفات رژیم است.
 وی در بحث اقتصاد افزود: می‌دانید هزینه هنگفتی روی دولت سیاه نتانیاهو گذاشته است وزیر دارایی اعلام کرد روزانه ۲۵۰ میلیارد دلار هزینه این جنگ به نوار غزه است.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: باتوجه‌به اینکه از نظر اقتصادی هزینه هنگفتی دست رژیم غاصب داشته است مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی شده از همان اوایل جنگ آغاز شده و دامنه‌اش گسترده است این نوید را می‌دهد که این دولت در حال سقوط است.
 وی افزود: این نوید می‌دهد دولت نتانیاهو در یک باتلاقی دست‌وپا می‌زند چه بخواهد و نخواهد این دولت در حال سقوط است این را از رسانه‌های خود سرزمین‌های اشغالگر می‌گویم که به فضل الهی ریشه این غده سرطانی در این عالم به‌زودی خشکانده خواهد شد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: همه توان آنها بمباران، تخریب منازل، تخریب بیمارستان‌ها، تخریب مدارس ازبین‌بردن کودکان مظلوم بود و در میدان عمل هیچ توفیقی به دست نیاوردندلذا در سراسر کشور برای حمایت از این کودکان غزه مردم بصیر انقلاب اسلامی شنبه ۲۷ آبان‌ماه راهپیمایی خواهند کرد.
 وی، ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه به حضور باشکوه خاطرنشان کرد: امیدوارم زادگاه شهید سلیمانی به نیت شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی رأس ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها رابر در این راهپیمایی شرکت گسترده داشته باشند.
 انتها خبر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب