پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:05:55 - یکشنبه 28 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان رابر 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان رابر اجرا می‌شود.  

 به گزارش صبح رابر، سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۱۱ کمیته تخصصی برای اجرای این برنامه‌ها تشکیل شده که با شعار محوری “بسیج امید ملت ایران” از روز ۲۹ آبان تا پنجم آذر در سطح شهرها، روستاها و پایگاه‌ها و نواحی شهرستان رابر عملیاتی خواهند شد.
 
 بر اساس این گزارش برنامه‌های این هفته با دیدار با امام‌جمعه شهرستان همایش جهادگران فاطمی آغازمی شود.
 
 وی افزود: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی، به‌عنوان‌مثال تجلیل از پرستاران و کاردرمانی، اردوی جهادی در روستاهای کم‌برخوردار منطقه هلیل‌رود (فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، اصناف و عمرانی)، نذر خون، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی خانواده شهدا، برگزاری دعای ندبه، پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه سوم آذر با برنامه‌های شاد و مفرح، شرکت پرشور بسیجیان در نمازجمعه، برپایی میزخدمت ادارات در نمازجمعه، کوهنوردی پیشکسوتان و وابستگان نیروهای مسلح، برگزاری شب‌شعر از مهم‌ترین این برنامه‌های برشمرد.
 
 خواجه حسنی ادامه داد: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برپایی ایستگاه صلواتی، محافل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین در مدارس، برگزاری پویش‌های مجازی و مسابقات مجازی، برگزاری نشست‌های سواد رسانه، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری یادواره‌های خانگی و پایگاهی و فضاسازی محیطی و……از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
 به گفته خواجه حسنی مهم‌ترین برنامه‌محوری هفته بسیج، تجمع باشکوه و اقتدار بسیجیان در ۵ آذر، روز پنجم آذرماه سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
 
 وی به گردهمایی مدیران و فرماندهان ادوار پایگاه‌های بسیج، تجلیل از بسیجیان اشاره کرد.
 
 فرمانده سپاه رابر به بیان برکات و ویژگی‌های بسیج پرداخت گفت: بسیج آکنده از مفاهیم متعالی همچون فداکاری، دلسوزی، بصیرت و سود حداکثری برای دیگران و پرهیز از منفعت شخصی است و چنانچه این مفاهیم هرچه بیشتر تکثیر شود به سود مملکت و جامعه خواهد بود.
 
 وی افزود: بسیج باایمان قوی به دنبال ایران قوی است و ایجاد امید و ایمان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خاطرنشان کرد: امروز نیز در مبارزات محور مقاومت شاهدیم این شمیم بسیج با دو خصلت استقامت و مقاومت است که مشاهده می‌گردد و ان‌شاءالله بر اساس وعده الهی پیروزی خون بر شمشیر محقق خواهد شد.
 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب