پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:25:22 - دوشنبه 29 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌ای کشور در کرمان به‌زودی افتتاح می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌ای کشور در شهر کرمان با ۴۲ کلاس به‌زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل ازسرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان کرمان؛ رضا رضایی صبح امروز در نشست تبیینی توجیهی در جمع معلمان با تأکید بر اینکه تعامل و همکاری آموزش‌و‌پرورش و سپاه ثارالله استان کرمان بسیار عالی است، گفت: از ابتدای آذرماه راهیان نور آغاز خواهد شد؛ اما قطعاً حضور فعال مسئولان و معلمان در سرزمین‌های نور به همراه دانش‌آموزان موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: سال گذشته آموزش‌‌ و پرورش استان کرمان اقدامات خوبی با پشتیبان بسیج، سپاه، نیروهای انتظامی و امام جمعه شهر انجام داد.

وی ابراز کرد: پنج رتبه تک رقمی کنکور امسال مربوط به استان کرمان بود که این مهم در تاریخ آموزش و پرورش کرمان بی‌نظیر بود، همچنین در جشنواره خوارزمی استان رتبه اول را کسب کرد.

رضایی بیان کرد: در مسابقات ورزشی معلمان، بیشترین تعداد شرکت کردند و استان کرمان امسال، میزبان چندین رویداد ورزشی کشور بود که از جمله می‌توان به فوتسال، کشتی آزاد، فرنگی، زورخانه‌ای، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی استثنائی اشاره داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در خصوص همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه باید گفت که بعد از استان قم، در استان کرمان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ روحانی با مدارس همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی بیش از ۴۰ درصد فضاهای ورزشی ارتقا یافت، بیش از ۲۰۰ مدرسه نیمه‌تمام ساخته شد و بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌ای کشور در شهر کرمان با ۴۲ کلاس به‌زودی افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب