پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:28:52 - پنجشنبه 2 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در هفته بسیج صورت گرفت؛
تجلیلی متفاوت از پرستاران حامی ایتام و مدافعان سلامت در رابر
 به مناسبت هفته بسیج با حضور خادمیاران و یاوران رضوی و مسئولان رابر در بیمارستان این شهرستان، با همراه داشتن پرچم گنبد طلایی، برکت را برای پرستاران حامی ایتام و مدافعان سلامت سوغات آورده‌اند.  

 به گزارش صبح رابر؛ هم‌زمان با هفته بسیج به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) خادمیاران و یاوران رضوی رابر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرستاران حامی ایتام و پایوران درمانی این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند.

 علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با ولادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) گفت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رابر و مسئولان شهرستان با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) رابر از زحمات بی‌دریغ پرستاران و مدافعان سلامتی که حامی کودکان ایتام و محسنین هستند؛ قدردانی کرد.

 وی افزود: خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی پرچم متبرک حضرت رضا (علیه‌السلام) و در بیمارستان عطر رضوی را مهمان بیمارستان کرده و روزی متفاوت برای مدافعان سلامت و پرستاران حامی ایتام رقم خورد.

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر خاطرنشان کرد: حضور خادمیاران باهدف قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده پرستاران و پایوران درمان هدایای تبرکی حرم آقا امام رضا علیه‌السلام حس نوع‌دوستی و احساس خادمی را با مولودخوانی، اینجا دست ها و دل‌ها راهی حرم سلطان عشق و به پنجره فولادش گره زده شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب