پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:29:50 - جمعه 3 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشور ما به‌واسطه تفکر و عمل بسیجی شکست‌ناپذیر شد
خطیب جمعه رابرگفت: کشور ما به‌واسطه تفکر بسیجی، عمل بسیجی و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: خداوند متعال آیه بسیج را با آیه ۵۴ سوره مائده معرفی می‌کنند پیام مهم آن تبیین فرهنگ بسیج و بسیجی است بسیجی نقشه‌های دشمن را می‌شناسد و مراقب است در مقابل نقشه دشمن غافلگیر نشود.

خطیب جمعه رابر با تبریک پنجم آذرماه سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: پدیده مبارک و نورانی بسیج عظیم‌ترین ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام رضوان‌الله تعالی علیه است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلمیانی با بیان اینکه امام بسیج، بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص و عشق به خدا و اسلام و شهادت و مردمی‌بودن دانستند عنوان کرد: کشور ما به‌واسطه تفکر بسیجی، عمل بسیجی و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: علت اینکه نظام اسلامی ما شکست‌ناپذیر است وجود بسیج و بسیجی است امروز تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: امروز از قاب‌های تصویر با یک بسیج عمومی در سراسر پنج قاره دنیا بر علیه ظالمان و آن کسانی که بیش از ۷۵ سال در فلسطین جنایت کردند مردم دنیا به حمایت از این مظلومین بسیج عمومی راه انداخته‌اند.

امام‌جمعه رابر تصریح کرد: این روزها غزه یک باریکه ۳۶۵ کیلومترمربعی نیست یک مدرسه بزرگ و دانشگاه بزرگ و گسترده به پهنای جهان است مدرسه‌ای که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ نوزاد، نونهال، کودک، نوجوان، و جوان پیر و فرتوتش درس انسانیت، صبر، استقامت و مقاومت در برابر ظالم سر می‌دهند در حال رقم‌زدن یک اتفاق بزرگ تمدنی هستند.

وی افزود: غزه امروز پرورشگاه انسان‌های بزرگ، تاریخ‌ساز و خواستگاه تحولات بی‌نظیر در تاریخ زندگی انسان است.
خطیب جمعه رابر با اشاره به درس‌های بصیرتی معرفتی و فرهنگی غزه گفت: اولین درس؛ اعتماد به وعده الهی است طوفان‌الاقصی نماد اعتماد انسان‌های مؤمن و مجاهد به وعده الهی است همان وعده‌هایی که خداوند در قرآن کریم بشارت را به مؤمنین داده است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی، طوفان ‌الاقصی را تجلی این آیات خواند و افزود: این نصرت الهی را امروز در نوار غزه با چشم خود می‌بینیم.

خطیب جمعه رابر درس دوم را درس وحدت و اعتماد برشمرد و گفت: بعد از اعتماد به وعده الهی و نصرت خداوند منان بحث اتحاداست و به‌وفور آن را می‌بینیم تمام گروه‌های مقاومت کنار هم ایستاده‌اند و آن ارتشی که ادعا می‌کند جزو بزرگ‌ترین و قدرتمندترین دنیاست چند گروه مقاومت آنها را در کناره غزه زمین‌گیر کرده است.

وی درس سوم را برنامه‌ریزی، آینده‌نگری دانست و گفت: جنگ غزه حمایت از یک صبر راهبردی مقاومت در برابر با ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل است طوفان‌الاقصی به جهانیان نشان داد وقتی پای ایمان، اراده و وحدت به میان می‌آید.

علیدادی سلیمانی افزود: تانک‌های پیشرفته نظامی، سلاح‌های جدید نظامی جلوی این مردم عزیز و گروه‌های مقاوم فلسطینی را نمی‌گیرد همان گونه که بسیجیان عزیز ما هشت سال دفاع مقدس در مقابل مدرن‌ترین سلاح‌های روز دنیا ایستادند دشمن را شکست دادند به فضل الهی گروه‌های مقاومت فلسطینی هم رژیم غاصب را زمین‌گیر خواهد کرد و آنها را شکست خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: درس پایداری، ایثار، برنامه‌ریزی، اتکا به وعده الهی از این گروه‌های مقتدر مقاومت دنیای امروز می‌توان یاد گرفت وقتی این اقتدار و مظلومیت و این بسیج جهانی شد و بر علیه ظالم قد علم کرد و ایستاد زمینه ظهور فراهم می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب