پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:51:00 - شنبه 4 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به‌مناسبت هفته بسیج؛
رزمایش جهادگران فاطمی در رابر برگزار شد   
به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی با حضور کلیه گروه‌های جهادی پایگاهی بسیج در رابر برگزار شد. 

به گزارش صبح رابر؛ به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی با حضور کلیه گروه‌های جهادی پایگاهی بسیج در رابر برگزار شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این مراسم ضمن خیرمقدم با تبریک هفته بسیج با ارائه خلاصه‌ای از گزارش عملکرد بسیج سازندگی شهرستان رابر گفت: ساخت منزل محروم در روستای سرغشک و محله موردوئیه رابر، ساخت سرویس بهداشتی، اهدای لوازم‌خانگی به خانواده‌های نیازمند، برگزاری رزمایش در روستای کل مشک و کلدان، از سال گذشته هفته بسیج تاکنون ۸ اردوی جهادی شهرستانی در قالب گروه‌های جهادی پزشکی، دامپزشکی، اصناف، فرهنگی و عمرانی در روستاهای گنجان، کهنوج، کنگری و دیگر روستاها ارائه خدمات داشتیم. 

وی افزود: برگزاری ۱۴۸۲ نفر در اردوهای جهادی پایگاه‌های مقاومت در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سلامت و علمی خدمات‌رسانی کردند.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ادامه داد: اهدای تبلت به دانش‌آموزان، اهدای ۸ هزار بسته معیشتی از سال ۱۴۰۰ تاکنون، اهدای جهیزیه به ۱۶ زوج جوان در سال گذشته، آبرسانی به چندین روستا، اهدای ۱۰ مخزن ذخیره آب، ۱۶ هزار و ۴۰۰ مانور آب، کمک به سیل‌زدگان، ۵۶ صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان که یک هزار و سه نفر عضو دارد.  

وی عنوان کرد: پرداخت بیش از یک میلیارد وام اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار شهرستان، ۸۰ وام اشتغال‌زایی در یکسان گذشته، به مبلغ ۷ میلیارد ۵۵۰ هزار تومان، در کنار کارگروه امداد وام اشتغال‌زایی پرداخت شد، لای‌روبی قنات روستای چاله و قنات ملک، مرمت گلزار شهدای قنات ملک، تکمیل منزل محروم در قنات ملک، مرمت و لایه رویی قنات روستای جواران، در حال ساخت خانه عالم و کمک به تکمیل ساخت مسجد الرسول و مسجد امام حسین علیه‌السلام که اینها بخشی از خدمات گروه‌های جهادی شهرستان است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: در حال حاضر بر اساس گزارش شورای جهادی ناحیه از ۱۰ روز قبل با استفاده از ظرفیت شهرستان به ساخت ۳۰ سرویس بهداشتی با ۱۰ میلیون آورده شروع کرده در همین هفته بسیج ۴ سرویس بهداشتی به مدت ۱۰ روز به مرحله افتتاح رسیدند.

وی افزود: قرارداد هم‌افزایی با پیگیری‌های امام‌جمعه و فرماندار مبلغ ۸ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتند طرح‌ها را ما برای تأمین اعتبار فرستاده شده است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: امید است با کمک شما جهادگران بتوانیم این راه را ادامه دهیم. 

در این رزمایش امام‌جمعه رابر نیز به شاخصه‌های جهانی بسیج اشاره کرد.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب