پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:08:09 - جمعه 3 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر:
بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب مؤثر است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: همان گونه بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب مؤثر است دشمن به دنبال دوری جوانان ما از این مولود مقدس است که بتواند به اهدافش برسد ما افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن تبریک هفته پرخیروبرکت بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره ۹۲ هزار شهدای بسیجی گفت: همان گونه که امام راحل فرمودند: بسیج شجره طیبه است و سخنان ایشان در مورد بسیج و سپاه درباره هیچ قشری امامین انقلاب نفرمودند، در جای دیگر فرمودند دوست دارم با بسیجیانم فردای قیامت محشور شوم این افتخار بزرگی برای همه ما بسیجیان است.

وی افزود: حرکتی که امام راحل پایه‌گذاری کردند حرکت بی‌نظیر هست که در هیچ نظام سیاسی همچون حرکتی نداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر اذعان کرد: هر جا مردم وارد صحنه شدند نظام سیاسی موفق هست حرکت بی‌نظیری که فقط در کشور ما پایه‌گذاری شده و امروز ریشه دوانده در کشورهای اطراف و در جبهه مقاومت همین جایگاه بسیج را در روابط بین‌الملل می‌بینید یک بسیجی در غزه به نام حماس شکل گرفت و دنیا را تکان داد و نظم ۱۰۰ سال اخیر آمریکا را دچار مخاطره کرده و عوض می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز اگر سید حسن نصرالله سخنرانی می‌کنند خود غربی‌ها می‌گویند ۴ میلیارد نفر نصف جهان منتظر سخنرانی وی بودند اینها از آثار و برکات بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: اگر دشمن در طول این چند سال نتوانسته هیچ‌گاه نقشه‌هایش علیه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد همه آن به‌خاطر مولود بسیار میمون و پر برکت بسیج است که تا عمق خانه‌ها و ادارات و سازمانی رفته و این از برکات نظام اسلامی است.

وی افزود: همان گونه بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب مؤثر است دشمن به دنبال دوری جوانان ما از این مولود مقدس است که بتواند به اهدافش برسد ما افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی گفت: امام فرمودند: من به خلوص بسیجیانم غبطه می‌خورم اگر بخواهیم این روزها اولین بسیجی اسلام را معرفی کنیم باید حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را معرفی کنیم که جانش را تقدیم امام و آرمان‌هایش کرد.

وی افزود: ما افتخار داریم اول بسیجی تاریخ امیرالمؤمنین علیه‌السلام و بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: این مولود مبارک در شهرستان رابر تمام‌قد در اختیار مردم است از پایگاه‌های مقاومت، گردان‌های مقاومت و اقشار همه در خدمت نظام و مردم هستند و همپای دیگر بسیجیان کشور خدمت‌رسانی در همه عرصه‌های، فرهنگی، پزشکی، کشاورزی، دامداری، اقتصادی، امنیت و حتی فضای مجازی امروز بسیجیان شهرستان فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما افتخار این را داریم ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر میعادگاه همه محرومین و معین همه مستضعفان هست این اعتماد خدا و مردم به سپاه است امیدواریم همچنان این اعتماد ادامه داشته باشد و همان گونه که مردم نظر لطف به این مکان مقدس دارند خدمتگزاران خوبی برای شما مردم باشیم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب