پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:21:39 - چهارشنبه 8 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام امروز ۸ آذرماه روز عزای عمومی در شهرستان رابر
در پی جان‌باختن ۴ نفر از کارکنان تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر و یک نفر راننده در سانحه رانندگی، ۸آذرماه روز عزای عمومی اعلام شد.

  به گزارش “صبح رابر”؛امام جمعه و فرماندار رابر در پیامی مشترک نوشتند: جان‌باختن ۴ نفر از کارکنان تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر و یک نفر راننده در سانحه رانندگی، مایه تأثر و تألم خاطر گردید. 

ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و مردم شریف شهرستان رابر از درگاه خداوند منان برای آن مرحومان عفو و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم و برای مصدومان این حادثه هولناک از درگاه حضرت باری‌تعالی سلامتی و عافیت خواهانیم. 

ازاین‌رو امروز چهارشنبه، ۸ آذرماه جاری را در شهرستان رابر عزای عمومی اعلام می‌نماییم. و به همین مناسبت از طرف دفتر امامت جمعه و فرمانداری شهرستان رابر مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره این خادمان سلامت روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۰ ساعت ۱۰:٣٠ صبح در محل مسجد مصلی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود از عموم خواهران و برادران متدین شهرستان رابر جهت شرکت در این مراسم بزرگداشت دعوت به عمل می‌آید. 

علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه شهرستان رابر 

حسین آقا‌ملایی فرماندار شهرستان رابر 

انتهای خبر/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب