پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:24:55 - جمعه 10 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
مجلس شهید مدرس محور می‌خواهد
خطیب جمعه رابرگفت: دربحث مجلس نام از شهید مدرس به زبان جاری می‌کرد، مجلس شهید مدرس محور می‌خواهد، مجلس انقلابی نماینده انقلابی می‌خواهد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت به خانواده داغدار رابر و به مجموعه کارکنان درمان و شبکه بهداشت و عموم مردم بصیر و داغدار شهرستان رابر گفت: از پروردگار عالم برای این عزیزان خدوم و جهادگر علو درجات و برای خانواده‌های داغدار صبر جزیل مسئلت دارم.

  وی ضمن تشکر حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و از مردم فهیم و بصیر همیشه در صحنه زادگاه شهید سلیمانی افزود: با حضور همیشگی در تشییع پیکر این عزیزان حضور در مراسمات مختلف آلامی بر قلب‌ها و دردها و مادران، همسران و فرزندان این عزیزان دارد تشکر کنم امید دارم دیگر در زادگاه شهید سلیمانی شاهد چنین حوادثی نباشیم.  

خطیب جمعه رابر با اشاره به کتاب صحیفه انوار امام رضوان‌الله تعالی‌علیه گفت: دربحث مجلس نام از شهید مدرس به زبان جاری می‌کرد، مجلس شهید مدرس محور می‌خواهد، مجلس انقلابی نماینده انقلابی می‌خواهد.  

وی با اشاره به شروط یک نماینده انقلابی گفت: نماینده باید متدین، کارآمد، دلسوز و شجاعت داشته باشد در یک‌کلام انقلابی روحیه انقلابی در نماینده وجود داشته باکفایت و با برنامه و خوش‌نام باشد. 

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: نماینده باید در مقابل ویروس‌های داخلی و خارجی محکم بایستد و برای قشر ضعیف و محروم جامعه مشکلات عدیده‌ای وجود دارد شب و روز نشناسد. 

وی تأکید کرد: اگر ما در انتخابات ۱۱ اسفندماه به چنین نماینده‌ای لبخند زدیم منفعت مال مردم و کشور است و با وجود چنین نماینده‌ای مشکلات کم خواهد شد . 

 خطیب جمعه رابر گفت: امام‌جمعه باید منشی مثل مقام عظمای ولایت پیاده کند مطیع گفتار رهبری است. 

 وی عنوان کرد امام‌جمعه یک رأی مثل شما دارد هیچ‌کس از رأی امام‌جمعه باخبر نیستند شاخصه انتخاب تدین، کارآمدی، دلسوزی برای مردم، شجاعت است.  

خطیب جمعه رابر خاطرنشان کرد: نماینده شجاع نباشد نمی‌تواند از حق‌وحقوق مردم دفاع کند. امیدواریم یک نماینده کارآمد برای زادگاه شهید سلیمانی انتخاب کنیم و از این مشکلات کم کنیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب