پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:38:55 - سه شنبه 14 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون عمرانی استانداری کرمان مطرح کرد؛
پرداخت ۶۰ میلیاردتومانی اعتبار مصوب از سوی وزارت نفت به اجرای طرح ملی مذهبی گردشگری روستای قنات ملک
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت:باتوجه‌به اهمیت موضوع و زادگاه سردار دل‌ها ۶۰ میلیارد تومان اعتباربخشی این طرح مصوب و مقررشده کار شروع و صورت‌وضعیت به بنیاد مسکن استان ارجاع و از سوی وزارت نفت هزینه‌ها پرداخت شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ سید مصطفی موسوی آیت‌اللهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از روند اجرایی طرح ملی مذهبی گردشگری روستای قنات ملک که با همراهی فرماندار را بر، مدیرکل بنیاد مسکن استان جمعی از مسئولین و کارشناسان مربوطه برگزار شد، گفت: از سه سال گذشته طرح تبدیل روستای قنات ملک زادگاه سردار دل‌ها به روستای نمونه گردشگری در دستور کار قرار گرفته وآغاز طرح بیش ازیک سال ونیم که طراحی و مشاوره و به مراجع مختلف ملی در رده‌های کشوری ارائه و تأییدشده و در سفر ریاست‌جمهوری به استان جزو پروژه‌های مهم و شاخص مطرح و اعتبار آن مصوب شده است.

وی افزود: این طرح بر اساس بوم محلی وبا نمادهایی از رشادت‌ها و خاطرات سردار دل‌ها برنامه‌ریزی‌شده که در دهه مقاومت در ایام دیگر سال بتوانیم گردشگران را به روستا جذب و ارائه خدمت کنیم.

موسوی آیت‌اللهی عنوان کرد: اجرای این طرح علاوه بر آبادانی و رونق روستا به درآمدزایی اهالی می‌انجامد و باعث بهسازی روستا در قالب یک روستای گردشگری متفاوت از روستاهای گردشگری دیگرمی شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و همراهی بنیاد مسکن عملیات اجرایی این طرح در روستا شروع شده گفت: امیدواریم با کمک مردم روستا و هدایت فرماندار رابر با اجرای این طرح که به نفع مردم و روستا است ادای دینی نسبت به سردار دل‌ها کرده باشیم.

معاون عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه علی‌رغم اینکه مصوبات سفر ریاست‌جمهوری برای طرح‌های نیمه‌تمام در استان بوده گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع و زادگاه سردار دل‌ها ۶۰ میلیارد تومان اعتباربخشی این طرح مصوب و مقررشده کار شروع و صورت‌وضعیت به بنیاد مسکن استان ارجاع و از سوی وزارت نفت هزینه‌ها پرداخت شود.

از دیگر برنامه های این سفر گفت‌وگو با مردم محلی در راستای رفع موانع اجرای طرح و ادای احترام به مقام شامخ شهدا روستا و قرائت فاتحه برمزاروالدین سردار دل‌ها بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب